Sweetest ass.






Om man ändå hade det.. Hah.


Undrar om man får sova själv inatt med? Kommer inte ihåg sist jag sov riktigt bra.. Det gör jag oftast när Daniel är hemma, men nu har det ju inte varit så.
På tal om honom så är han o metar, eller nåt?

Jag har handlat vitlöksbaguetter, då är han tvungen att handla ost, för jag har inga pengar.
Får dock se när han kommer hem, antagligen när alla affärer har stängt. O jag som är HUNGRIG!
Suck.


Trött på den här förbannade lägenheten.


Har lämnat in min kära telefon på lagning idag, fick dock en lånetelefon, synd nog. Kunde lika gärna klarat mig utan telefon, om det hade varit så.
Är ändå ingen som söker mig för något viktigt, eller ens för något över alls, så vad ska man med telefon till över huvudtaget?


Hm, undrar var det roliga man skulle göra idag, tog vägen någonstans? Kanske hoppade iväg..
Som vanligt sitter man här, i en varm lägenhet, jag o Rex.


Jag lär fortfarande handla trosor (3-pack på H&M för 129:-), bindor, nässug och febertermometer, tops, sen är vi klara.
Fixa iordning vaggan o lampor härinne, o det också, såklart. Men som vanligt så kommer det inte bli så mkt gjort, skulle jag tro.

Nåja.


Gårdagens inlägg var inte så skoj, men jag skrev iaf, ni behöver inte läsa om det blir gnäll sen.


Daniel kom hem vid 9 iaf, (kunde inte uppdatera tidigare, för det gick inte.., så har uppdaterat med det gamla jag skrev tidigare idag..) så jag fick mina kära vitlöksbaguetter.

Godnatt.


Kommentarer
Postat av: Malin

ja tycker inte om nässugare..haha
har provat å använda den nångång men de e ju helt värdelöst tycker ja...konstit...alla andra tycker tydligen dom e kanoners..haha
eller så har han vart för lite snorig när ja skulle göra..vem fan vet?? haha
näsdroppar och alvedon är bra...de borde du ha hemma till lillskrutten...förresten så har ja sånna där suppalvedon du kan få kom ja på..för dom funkar inte på kev..han kniper ihop å skjuter ut dom bara..haha..eller han gjorde när ja prova..så den smälte i handen på mej ;)

2008-05-04 @ 23:32:59
URL: http://vaneliuz.blogg.se
Postat av: Maria

Hehe...neh det är faktiskt ett par^^

2008-05-05 @ 20:59:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0