Slemproppen!

Nu har slemproppen gått, det ni! :D
Äckelvarning var det, kan jag lova. Men det är ett tecken på att något händer iaf. :P
Har sammandragningar med mensvärk och ryggvärk, så nog är det något på G va? ;)
Håll tummarna för mig!
Har dock inte skvallrat för Daniel än heller, men ska göra det alldeles strax. Bussigt va?
Haha. Vill ju inte stissa upp honom i "onödan".. så är nog därför.
Han ska ju faktiskt upp o jobba FM, men jag hoppas han slipper, att vi får föda barn istället ;)

Vill gå en liten prommenix, men fanns ingen som kunde gå med mig. Hm.
Daniel vill man väl inte släpa ut i onödan, eftersom att han ska upp tidigt, men om inte annat så får jag göra det iaf. Släpa med mig honom alltså. :)
Asch, det visar sig.

Nääe, nu har jag avslöjat lite mer än vad jag ska, egentligen.. ;)
Fast det fick väl vara så då.. Haha.
Skyll er själva om ni läser! :D

Nåja.. Nu ska jag som sagt skvallra för Daniel. :)

Hejhej.

Kommentarer
Postat av: vicki

nu hoppas jag gumman att de är dax för dej att få en liten.. jag å bella håller på dej vi=)
längtar som faaan tills de är dax=)

puss

2008-05-17 @ 00:29:57
Postat av: Ingela

Spännande ju. Snart är det dags, nu står det inte på :D

2008-05-17 @ 08:49:53
Postat av: Anonym

Ååååh, snart har du en bebis hos dig! Tänker på dig gumman, hela tiden. Hoppas allt går bra. Är så nyfiken! :) Puss och Kram!!

2008-05-17 @ 08:59:03
Postat av: Eleonor

Haha.. glömde skriva namn. ;) Puss

2008-05-17 @ 08:59:39
Postat av: MiniMie

De börjar hända lite. Spännande.. snart har du din lilla TJEJ.. (japp,kan inte släppa att de är en sån där inne..skulle de inte vara blir jag förvånad)

Väntar ivrigt.. ;)

2008-05-17 @ 10:19:04
URL: http://minimie-skrivkramp.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0