Nedstämd men lycklig.

Nu var det ett tag sen igen. Lite svårt att uppdatera när Elias vill ha mig för sig själv. :)
Mysbebis!

Har varit ganska nedstämd nu på kvällen.. Vill gråta för ingenting,.
Men vem sjutton gråter framför en hel massa människor då? Inte jag!
Dennis o Sandra är här, o inte tänker jag väl sätta mig o gråta framför dom?
Nejtack!

Som vanligt när jag är nedstämd så går jag undan.
Tacka fan för det just nu, när det är folk här.
Är iofs även så när bara Daniel är hemma också, vem törs gråta inför en karl?
Jag gråter knappt framför en enda människa. Varför egentligen?
Törs jag inte, eller vad? Vill nog helt enkelt inte visa mig svag!

Näe, fyfan.
Jag får vara glad för min sovande son som ligger i sängen o sover.
Ska nog ta o lägga mig o mysa med honom, så får väl Daniel o dom vara ifred.
Jag håller mig i bakgrunden, genom att lägga mig o hålla mig för mig själv istället.

Näe. Dags att sova!!





                              Kärlek!

Kommentarer
Postat av: Ingela

Du har ju världens sötaste lilla lillfis, vad ska du då med ond karl till :D
Ack så snygg pyjamasen var på honom, kul att den kom till användning, för den är ju bara för söt :D

Ps, låter som du hamnat i Babyblues, oftast går den över efter ett tag, försök titta massa på lillfisen så mår man lite bättre.. :) *har själv varit där o suttit o grinat i mängder efter förlossningen*

2008-05-27 @ 08:31:09
Postat av: Malin

de kommer bli bra gumman!! =)
jag vet vad du går igenom..du vet..kroppen å alla hormoner håller på å återgå till de normala igen...här sitter ja å bölar allt jag har fast jag inte ens är gravid..men man får gråta gumman..de ska du inte skämams för!! kom till mej så ska jag hålla dej i min famn så gråter vi tills vi är alles tomma på tårar =)

2008-05-27 @ 23:20:08
Postat av: Monica

Vad jobbigt!! Inte alls roligt när man kommer in i de där svängarna. Kommer ihåg hur jobbigt det var och hur tårarna bara sprutade emellanåt. Det är väl ingen tröst att tala om att det är ganska vanligt heller kanske? :/ Men det blir bättre! Försök ha det i åtanke.

Å du, det är faktiskt helt OK att säga åt folk att gå, man ska inte behöva gå undan i sitt eget hem för att man inte mår bra!

Tänker på dig, och din fina familj :-) Hoppas det känns bättre snart! Kram kram

2008-05-28 @ 13:37:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0