Massa bebisar!

 





Nu har det kommit en massa bebisar!! 2 st på samma dygn, vad sjutton! JAG då?! :(
Först Sabina & Robin, och nu (tror jag) Eleonor & Johan! Grattis!
Har haft smskontakt med båda på förlossningen. Sabina fick inatt, vet jag.. Har inte hört något från Eleonor sen 5-tiden ungefär.
Så jag hoppas det kommit en bebis för dom. Hon var då öppen 8 cm då när jag pratade med henne sist. O nu så lär hon ju ha fått bebis, efter såhär många timmar. :)
Sa ju att du skulle få först, hjärtat! ;)

Så nu är det bara jag kvar! Spännande o vänta ändå, iofs.. :)
Men börjar bli tröttsamt.
Kan säga att fyfan vad förbannad jag var igår när jag gick i plättbacken upp o ner..
Har nog aldrig känt sånt hat mot en karl förut i hela mitt liv, som jag gjorde då. Passade väl på när jag gick i backen o var helt SLUT! Haha.
Med massa aggressiv musik i mp3n på det också.
Nåja, fick ur mig en hel del iaf. :)

Har pratat med Daniel nu iaf. Och jag hoppas han förstår vad jag menar med allt jag sagt.. Att jag inte vill komma i sista hand, så fort Hon är hemma.
Eller över huvudtaget..
Får se om det blir någon ändring då, jag hoppas verkligen det!
Annars är det som det är.. och då orkar jag inte kämpa längre.
Har gjort ett försök nu iaf.
Så nu är det upp till honom om vi ska fixa det här, och ändra oss båda 2, eller helt enkelt bara ge upp.
Självklart så vill jag inte ge upp, är väl därför jag stannat även fast jag inte orkat egentligen..
Men man måste få kämpa lite iaf.. innan man bara ger upp. 

Så nu hoppas jag på ändringar!!

Nu så har jag fått sms av Eleonor, ut kom en pojk, precis som jag sa! :D
GRATTIS tjejen!

Tänkte få med mig Daniel till Falun imorgon o hälsa på lilla Liam! Så kanske något händer här med. :D

Nu ska jag gå ut o hämta mina filmer jag har beställt.
Krigarens själ och Krigarens hjärta. Har saknat dom! ;)
Ja, ni som har sett dom, ser vart musikvideon kommer ifrån! :)
Underbara iaf!!

Nej. snart sova. Godnatt.


Kommentarer
Postat av: MiniMie

Gud va skönt att ni har pretat ut.. en gång för alla.
Och jag hoppas på att lilla bebis TÖSEN (ja jag är hundra på att ni får en tjej..konstigt nog) behagar komma ut till er snart.. så nu kan få börja "leva" erat familjeliv.. gå vidare med allt. Och du slipper må dåligt.

Grattis till dina vänner som fått bebisar oxå.. Kram

2008-05-13 @ 07:24:18
URL: http://minimie-skrivkramp.blogspot.com
Postat av: Ingela

Hm, ingen dagbok igår.. ? =)

2008-05-14 @ 10:11:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0