Ingen bebis..

Tyvärr! Jag har ingen tur i mitt liv! :/ Bara otur, otur, otur..
Jag vill att BEBIS ska komma NUUU!! Så man slipper sitta ensam..
Då har man iaf något att göra, och man slipper vara själv så.
Är van med den förbannade jävla ensamheten..men det betyder väl inte att man är glad att få vara ensam?
Inte för min del iaf. Jag skulle vara förbannat glad om någon frågade om man ville följa med ut på något, vadfan som helst, bara fråga..
Det skulle väl inte skada? Men istället sitter man här som ett fån, helt själv o allt.. dag ut o dag in!!
Förbannat jävla tråkigt!

Vilken tur folk har som kan ta bil o allt o åka ut i några timmar o göra vad sjutton dom vill. Dom slipper tänka på o bara sitta hemma hela jävla tiden.
Vet ni seriöst hur trött man blir av o sitta i en jävla lägenhet dag ut o dag in, utan att göra något alls??
Är väl mkt därför man är så ledsen, sur o aggressiv hela tiden. För att man aldrig får komma ut på något..
Man vill ju gärna komma ut på något nu innan bebis kommit.. men näe, in my dreams!
Kommer inte ihåg sist jag var utanför borlänge ens.. förutom när vi var in på besök till förlossningen.
Men hur roligt är det då..??
Jag vill bort från den här jävla stan!! Om det bara så skulle vara för EN ENDA JÄVLA DAG!! För mkt begärt.. Jo.. Suck.

Ja.. Jag är sur!! Ledsen med.. Eller, jag skulle vilja vara riktigt ledsen, så kanske man kunde få ur sig allt som sitter i kroppen..

BM på fredag. Om inget händer.. MEN, det gör det inte, kan jag säga. Så..
Ska upp till Blge sjukhus denna gången, dom ringde därifrån imorse, min BM på jax va sjuk, så jag ska till någon AnnaKarin eller något, istället.
Tur att mamma är ledig då, så man får sällskap dit iaf.
Sista gången.. förhoppningsvis.

Varit hos Sabina idag iaf. Myste med lille Liam! Gud så söt han är!! :)
Tur det finns någon som orkar med en iaf.

Näe fyfan.. Ska nog fan försöka sova snart, men Dennis o sandra är här.. o det betyder att man inte får sova än på några timmar. som vanligt. :/

Yeye..

Känner mig så förbannat jävla sur o snäsig åt folk numera.. Blir man så i slutet?? Antar att man blir det, annars är det väl något fel på mig då.. (blir inte förvånad..)

Godnatt.


Kommentarer
Postat av: Monica

Anna-Karin hade jag som BM.. Hur go som helst. rolig som få. Men vi får hoppas att du slipper gå dit =)

Hoppas det känns bättre snart gumman.. Fattar inte hur du orkar! KRAM!

2008-05-15 @ 10:04:21
Postat av: Malin

men gumman RING MEJ om du vill göra nåt!! jag har också lika trökit på dagarna!! =)
ja kan följa dej till BM om du vill annars =)
vi kan leka imånn om du vill??? =)
ja man blir så på slutet...less å slut på ALLT!

2008-05-15 @ 23:42:16
URL: http://vaneliuz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0