Händer det något?

Jag hoppas verkligen det!
Har haft mensvärk, sammandragningar, knas i magen och allmänt trött, så jag hoppas på att det kan vara något på G!
Annars blir jag sur. Orkar inte gå runt o vara stor som ett hus hela livet heller. Halva räcker! ;)
Kan säga såhär, att jag ska aldrig mer vara gravid.. Nejtack! Fytusan. Inte än på måånga år, iaf.
Hoppas ni påminner mig nästa gång! ;)

Jag ska iaf ta och packa iordning BB-väskan seriöst nu!
När det blev såhär fort.. Jag bara går runt och väntar på att jag ska få ont, men det har jag ju inte.. Men snart så, kanske?! =)

4 dl makaroner, 1 paket bacon, massa grillkrydda och majonnäs, funkar fint det!! :)
Var något i magen iaf. Hehe.

Nåja, väskan var det, ja. Sen ska jag nog slänga mig i sängen en sväng. Kanske behövs, vem vet ;)

Och anledningen till att jag bytte lösenord var för att det fanns folk som man inte visste något alls om, som läste.. Man vet faktiskt aldrig vem den personen känner, o skvallrar vidare för. Så därför fick endast ett fåtal läsa.
Bl a dom som någon gång varit/är gravida. Dom förstår oftast en gravid kvinnas känslor och tankar.
Eller har jag fel?

Visst att folk har blivit sura, för att dom itne får läsa. Men ska jag låta dom läsa även fast jag inte vill att dom ska ha något med det att göra eller? Nejtack, funkar inte riktigt så!

Har förresten "träffat" en supergullig tjej på FL! Synd bara hon bor så långt borta.. Eller ja, i Sthlm då, men ändå. Det är inte direkt gångväg mellan ;)

Och nej, jag är verkligen inte glad över att Du är hemma. Suck!
Kände ändå på mig att det skulle bli något.. Men ville inte tro det. Aldrig får man vara lugn, såklart!

Näe, packa var det, ja. Så inte Daniel får någon panik sen, om det skulle vara så..
Håll tummarna att jag får ont och att bebis vill ut.. NU! :D
Men skvallra inte för övriga världen ;)

Kommentarer
Postat av: Ingela

*hålla tummarna hålla tummarna hålla tummarna hålla tummarna hålla tummarna* :D

2008-05-07 @ 17:43:57
Postat av: PapaB

Haha naah de e en stund kvar så du får nog vänta lite till du ;)

2008-05-07 @ 21:17:51
Postat av: Elli

Jag håller tummarna och hoppas lika mycket för dig som för mig. :) Skulle vara roligt om vi åkte in samtidigt. Men du skulle bara våga föda före mig. ;) Hihi

2008-05-07 @ 22:11:13
URL: http://www.nogg.se/minelli
Postat av: MiniMie

åååååhhh.. HOPPAS bebis vill UT!!!

2008-05-07 @ 22:15:29
URL: http://minimie-skrivkramp.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0