Fredag..

Eller.. Det är lördag numera, klockan är faktiskt efter 00 ;)

Har varit hos mamma en sväng idag, som vanligt, ätit lite mat o så. Var till Ida, hennes mamma ville träffa Elias, så jag fick väl gå dit då. :)
Gick sen iväg o mötte Hannah o Tyson, skulle gå en liten vända, men vi satt o slöade en sväng. Gick sen vidare till affären, handlade lite, alkoholfri öl o bindor.. Det behövdes verkligen!
Sen bar det av hemmåt! Då hade klockan hunnit blivit så mkt som halv10 ungefär.
Så kom Blondie o Jonas förbi, med deras långhåriga dvärgtax. Gud så söt!! :)
Dom stannade inte så länge, men var trevligt med lite sällskap.
Sen dom gick har jag bara myst med Elias, han har varit kramsjuk idag.. O såklart suttit här. Mer än så har det inte blivit idag.

Gud vad jag är dålig på att uppdatera bloggen numera. :)
Asch. Jag skriver ibland iaf, räcker inte det? ;)

Hoppas Daniel kommer hem imorgon kväll (ikväll), så man kan få lite sällskap iaf!
Man gör absolut ingenting om dagarna nu, förutom att man är ute o går ibland.. Men sen då?
Vill gärna ha en karl att umgås med! MIN karl!
Känner mig ensamstående när det är såhär.. Hm.

Att man kan hitta på något tillsammans iaf.. Ut o gå med vagnen, åka iväg till någon, eller vad sjutton som helst, bara ligga o mysa!! UTAN att han ska somna ifrån.. Bah.

Näe, ska försöka få ihop min förlossningsberättelse. Medans man kommer ihåg något från det. :)

Sen blir det sova o mysa med lillkillen!

Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0