Fortfarande hemma.

 



Här blir det inga barn gjorda inte.. Eller, gjorda.. inga som tänkt komma ut iaf. :P

Har varit hos mamma en sväng iaf, hoppat studsmatta, käkat lite risgrynsgröt. Haha. Gott var det!
Så när jag gick hem så poppade jag låten häruppe, i mp3n, på full volym. Gick och log för mig själv.
Folk som åkte förbi lär ju trott att jag var dum i huvudet, eller liknande. Haha.
Fast dom kanske har förstått själv att så blir man ibland när man är gravid.. Jag VET iaf att man blir galen! Haha.

Tur man har ett lyckorus någon gång iaf! :)

Karln får ingen bebis i födelsedagspresent, så är det bara. Stackars mig!
:( Buhu..
Han får ingen över huvudtaget (present alltså ;), för jag har inga pengar, o dessutom så fick inte jag något av honom när jag fyllde, så han får nöja sig utan. Jag är iaf gravid, så han får väl längta efter bebis istället! :P

Näe, nu ska jag diska. O vika in mina kläder, sen ska jag o Sabina gå en sväng. Kan bli skoj! :)

Hej på er.




**********



Har diskat nu.. Skönt att få det gjort! :)
Karln skulle till garaget, så jag tänker gå ut o gå med Sabina. 2 tjockisar som behöver komma ut! :D
Tänker då inte sitta hemma, har gjort det länge nu. Tråkigt men sant.

Mina fötter orkar egentligen inte gå, för jag har så ont, resten av kroppen vill gå, så jag tänker gå iaf. :P

Ingen jävla färdknäpp här inte.. Tråkig karl! :P
Är ju hans fel att jag ser ut såhär? Haha.
Men som sagt, förstår om man inte tycker om o se på någon med stor mage i vägen, som knappt kan röra på sig.
Vaggar fram som en anka numera. Sexigt? Näh, tror inte det va!
Snygg får man nog aldrig känna sig, vare sig man vill eller inte.

Nåja, nu lär jag ta o gå. :)

Hej på er!

Kommentarer
Postat av: Elli

Mycket bra låt. :) Så jag förstår absolut att du gick och log på vägen hem. Låten får en att bli glad på något sätt. ;)

2008-05-09 @ 06:20:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0