Den "riktiga" slemproppen.. Dagen D! /Uppd.

Nu sitter man här, på BF-dagen och allt, UTAN bebis!
Dumma bebis, nu får du komma ut till mamma och pappa, så det blir någon ordning på livet! :)

Den "riktiga" slemproppen har släppt idag.. I duschen.. "Ploff" sa det, så låg den helt plötsligt där. Haha.
Den var ungefär samma färg som sist, men med torkat blod, antar jag att det var iaf, för det var brunt i..
Tur man stog själv i duschen, så Daniel slapp se det. Han hade nog hängt sig i taket isf. ;)
Räcker väl med att jag såg hur den såg ut. Usch.
Och vad är det dom säger, att det ska hända något inom 48h efter den släppt, med blod i?
Har för mig Linda sa så.. Men jag är ju så glömsk, så jag blandar ihop ALLT! Haha.
Jag håller tummarna iaf, även om jag inte längtar efter att ha ont.. ;)
Men det är ju bra om bebis kan ordna upp livet för mig iaf, och för OSS över huvudtaget!
Även om det faktiskt inte är bebis uppgift, men att vi kan få det bättre!

Så nu kära bebis, får du ta och komma ut!! :)
Kommer h*n imorgon, så får h*n ingen egen födelsedag, för då fyller min äldsta lillebror år, och en egen dag vill nog bebis ha iaf!

Daniel är och fiskar just nu, eller, han har varit det i några timmar nu, tråkigt nog. Men.. Han lär väl få roa sig lite iaf då. :)
Huvudsaken han är tillgänglig!
Fast, enligt honom ska vi tydligen inte föda barn än, inte före fredag, för på fredag morgon har han jobbat klart, före det så går det inte. ;)
Vilken jävla karl! Haha.

Har varit ute och gått med Jonna en sväng idag, väldigt skönt! Helst med lite sällskap och allt. :)
Är som sagt inte ofta man går, inte med sällskap iaf, så man får väl passa på medans man har chansen!
Vet inte vem man ska kunna slita med sig heller, man vill ju inte vara för på med att fråga folk heller.. Daniel skulle nog heller aldrig gå ut och gå med mig. Haha. Han skulle nog faktiskt ta bilen och åka brevid istället. :P

Vicky tyckte jag hade sån bra jämförelse på slemproppen! Haha. Jag tyckte den var klockren!! :D
Det är ju som 10 personer som haft tävling i att snyta sig, och samlat ihop allt i en hög.. Det är ju exakt så det ser ut? :D

Nej. Undrar om jag ska ta och hoppa lite mer i golvet, och dammsuga lite. Så kanske det kan bli något under natten iaf. :)

Hejhopp.





*********




Fick rådet att ringa förlossningen och höra med dom, angående slemproppen och min mensvärk, och så.
Helst mina hugg i livmodertappen, som gör AJ AJ!! Fyfan.
Men dom sa att det antagligen bara var förvärkar eller så kunde det vara något på G, men inte riktigt än.. :/
Har ringt iaf, så jag hoppas det är något på G under natten! :)

Daniel är påväg hem nu iaf.. Sa åt honom att vi ses ikväll, när jag pratade med honom vid halv3 idag.. Och då säger han att han inte blir så sen.. "vi ses om 7 timmar då".. brukar jag säga åt honom. "nääe, inte så länge", säger han då.
Och vet ni vad? Gissa vem som hade rätt? Haha..
Har dock tagit lite mer än 7 timmar, snart 8.. Blir man förvånad? Haha.

Han får skylla sig själv om han inte sovit något inatt, om bebis vill komma ut.. Så enkelt är det!
Då ska han inte komma o skylla på att han är trött sen heller.. ;)

Näe. Nu ska jag slänga mig i soffan med min godispåse o flotta lite! =)

Hejhej.

Kommentarer
Postat av: Monica

Aaaa... nu är det inte långt kvar!! *håller tummarna*

2008-05-18 @ 21:03:17
Postat av: Malin

nej de klan ta flera veckor innan de sätter igång fats de är blod i...
låter som du har utvecklat mitt påhitt om proppen..haha

2008-05-18 @ 22:16:54
URL: http://vaneliuz.blogg.se
Postat av: Maria

Du får tjata lite på bäsen så den ser till att komma nu^^

2008-05-18 @ 23:30:09
URL: http://hecate.se
Postat av: Ingela

Hihi. Hoppas det går bra där inne på förlossningen nu!
*håller tummarna för dig* :D

Ser fram emot en bloggning när du kommer hem!

2008-05-19 @ 18:53:38
Postat av: Ingela

Grattis till lillkillen, han var så söt så. :)
Hoppas allt har gått bra, hör av dig när du har tid och ork. MYS ordentligt nu! :)

2008-05-20 @ 06:16:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0