Äntligen!!

Gud så skönt att han är här nu..
Jag sa ju att det var en han. ;)

Förlossningen gick jättebra, fort gick det när vi väl kom in.
Var öppen 9cm när vi kom in. Haha.
Men jag kunde lika gärna stannat hemma ett tag till, det hade inte gjort mig något, för så ont gjorde det ju faktiskt inte. Var mer obehagligt.

Daniel trodde inte på mig när han frågade om jag hade ont, och jag sa ja.. Så jag skickade iväg honom till jobbet iaf. Haha.
Så fort han gick utanför dörren så hängde jag i hatthyllan och ojade mig lite. :P

Undrar egentligen vad han har tänkt den dagen.
Jag gav ju honom massa pikar.. "har du tid o tänka på det nu??" säger jag, o sitter o har ont.
"vad ska jag tänka på istället då?"
Men suck!! Haha. Han fattade verkligen ingenting då! :P

Nåja. Daniel var UNDERBAR på förlossningen iaf!
Gjorde allt jag sa.. Han vågade väl inte annat ;)
Inte fick han höra något skit när jag hade ont heller. Bra för honom va? Haha.
Och ni som säger att lustgasen är bra, er tycker jag inte om längre. Den funkade SKIT!! Hah.
Var nog för att jag inte hade den på så mkt.. Var ju rädd för att spy! Men klarade mig.
Klarade mig lika bra utan, även om det gjorde ont!
Hade den dock vid krystvärkarna, mer som ett stöd.
Skrek lite i den, precis när huvudet skulle ut.. FYFAN vad ont det gjorde, men så fort huvudet kommit ut så på en krystvärk så var hela han ute.
Vilken befrielse! All smärta borta.

Världens underbaraste lilla varelse! Våran Elias! (Nej, inte Achmed!!) ;)

19e maj
Elias
3640gr, 52cm lång.
19:28

Min stora kärlek!!

Jag hade nog inte klarat det så bra som jag gjorde om inte Daniel varit med.
Att bara få höra hur duktig man är, det gör VÄLDIGT mkt!
Även om man inte får höra så mkt numera.. Men DÅ var det skönt!

Kommer en förlossningsberättelse senare!
När min myspojk inte vill sova med sin mamma hela tiden..
Jag tar vara på denna tid så mkt jag kan! =)

UNDERBART!!

Amningen går super! Har dock ett sår på ena bröstvårtan, fast det har jag ju haft hela tiden, men nu är det på andra istället.
Men det går bra ändå! =)
Jävlar vilka boobs man får!! Haha.
Det behövs ingen operation här inte! :D

Ska försöka lägga in lite kort o så på Elias.
Lär bara få lite ork.. Är såå trött!
Han sover bra på nätterna iaf. Än så länge. ;)

Något kort kan jag väl lägga in nu då iaf! =)


Tack Malin, Linda, och alla andra, för alla kläder och allt besök på BB!! =)
Kläderna är superfina, och dom passar riktigt bra!
Min son passar i brunt!! :D


Och även ett stort tack till Ingela för ALLA saker vi fått!! =)

Nu vaknade Elias o är hungrig, så ska väl ge han mat då..

Uppdaterar senare =)

Kram på er.

Kommentarer
Postat av: Becca

Åååh grattis gumman vad kul :D Längtar tills min lilla också kommer.

Jag vill se bild på underverket snart :)

2008-05-23 @ 19:36:51
URL: http://www.metrobloggen.se/beccis88
Postat av: Malin

kevin är också jätte fint i brunt!! =)
jag som aldrig har gillat den färgen förut tycker den e jätte fin nu!! =)
å du..inte ska du ha dåligt samvete för att ja handla åt dej elle...hade ja inte velat hade ja inte gjort de =) de va inge negativt menat när ja skrev elle..haha

2008-05-24 @ 10:49:33
URL: http://vaneliuz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0