2 dagar kvar!

Nu får bebis komma, jag vill inte vara ensam längre! :/
Och frågar man Daniel om vi ska hitta på något, då får jag till svar "vad ska vi hitta på då?", sen blir det inget mer iaf.
Man vill ju inte tjata på någon bara för att man ska hitta på något, eller hur?
Det går heller inte att vänta på att personen i fråga ska komma till en själv, för det lär nog dröja tills man ligger 15 meter under jorden!
Och nej, jag tänker inte duga åt folk bara för att jag fått bebis. Så enkelt är det!
Spelar ingen roll vem det är.
Om jag inte duger nu, varför ska jag duga då?

Förstår ingenting längre!

Ses man bara 10 minuter om dagen, OM ens det, varför ska man då ses över huvudtaget?
En liten fundering bara.
Duger andra bättre, då är det väl så då.

Var hos BM idag. Bebis var ännu inte fixerad, men var startklar iaf.
Hjärtljuden låg på 136 slag/m.
SF-mått låg på 36 denna gång.
Blodvärde och allt såg bra ut.
Vikten låg på 70,8 (med skor, drog bort dom där 8hg), så sa att jag bara vägde 70, med tanke på att kläderna väger också.

Fick sen reda på att jag väger lika mkt som min morbror. Kul! Bah. Haha.

Har vaknat flera gånger inatt, av att jag haft ont i magen till och från, och pga jag varit tvungen gå upp och kissa, 3 gånger var jag upp.. Kunde verkligen inte hålla mig, som jag annars brukar kunna göra, nu gick det verkligen inte.
Sista gången jag gick upp, så hade jag sån fruktansvärd halsbränna, så var bara att gå upp och knapra lite Rennie o dricka vatten, så var det lugnt igen.


Nääe.. Nu får bebis ta och komma.. Kanske ska ta o hålla det för mig själv hädanefter, när jag har ont i magen o grejor.
Lär ju märkas när sängen är tom när Daniel vaknar.. Haha.
Självförvållat serru!

Varsågod, tyck att jag är elak.. Jag känner sånt hat mot folk numera, så ni fattar inte.
Leksaken Ida kan man alltid gå till när det passar en själv, men inte ens det passar man till längre.
SUCK.

Skitväder!!

Nu ska jag hoppa i älven.

Kommentarer
Postat av: Malin

kom till mej å mys du så ja får krama om min älsklingsflicka lite =)
kika på film å sov här om du vill ;)
kev e så jävla osocial ändå..han bara sover hela tiden stackarn...skitväder! =)
å vadå inte lämna bort bebisen sådär..den har väl en pappa eller?? ;) inte bara ditt ansvar! de e
DIN tur å roa dej nu.. ;) eller när den kommit såklart..hihi..svina runt lite..hehe

2008-05-16 @ 17:49:52
URL: http://vaneliuz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0