Suck.

Nej, jag har inte varit inne på förlossningen (även om det lät så på det jag skrev, men så var inte fallet, så ursäkta att ni missuppfattat det hela).
Det enda jag gjorde i Falun var att åka lite bil fram o tillbaka.. (Skönt o slippa sitta hemma själv på helgerna, för en gångs skull!!). Och jag upptäckte att snart när man åker den vägen, då har man förhoppningsvis riktigt ont, och det är en bebis som vill ut. Min alldeles egna bebis!!
Därför skrev jag som jag gjorde. Sen var det även lite skoj o se folks reaktioner!

Nåja.. Värdelös helg! Kanske inte för andra, dom har det bra dom!

Nej, nu skiter jag i detta, har ändå inget vettigt att skriva iaf, så...

Hej.

Kommentarer
Postat av: Ingela

Du har åtminstonde folk som bryr sig om dig. :)
Och ingen blev "blåst" som signaturen CHANO försökte få oss att tro.
Vi som känner dig vet vad du menar. :)

2008-03-25 @ 18:35:22
Postat av: IdaBus

ni lär sluta knarka.

2008-03-26 @ 06:33:46
URL: http://idabuskarleksbarn.blogg.se
Postat av: Ida

knarka?

2008-03-26 @ 12:21:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0