Strålande dag!

Både med väder och mitt humör, vilket har varit otroligt skönt!

Har varit på middag idag hos Mika. Kasslergratäng och ris blev det, och chokladpudding och grädde till efterrätt! Mumsigt värre! Gissa om jag var mätt efteråt. ;)
Var ananas i gratängen, vilket jag inte ätit förut, men idag käkade jag så jag höll på att storkna! Mums :D

Efter maten tittade vi igenom lite kläder hon hade rensat ut. Fanns massa skoj! Jag provade allt, och kunde ha mer än vad jag trodde, faktiskt. Så skoj att kolla igenom andras kläder! :D
Så nu behöver jag absolut inte klaga på att jag inte har några kläder längre. Är bara tröjor, strumpor och trosor jag måste handla, förövrigt så har jag allt! :)

Var meningen vi skulle spela Buzz, men Mika blev dålig, tråkigt nog! :/ Vi får ta det nästa gång istället, helt enkelt! :)

Så nu sitter jag här hos mamma, väntar på ett svar från Daniel, vad han ska göra.. Men alla vet väl hur karlar är?! Nåja, JAG vet iaf! :P

Har även fixat ett gratis skötbord, hur perfa är inte det?! Gratis är gott för sjutton!
Var någon snäll själ i Borlängetråden på FL som ville skänka det till mig, så jag tackar väl såklart inte nej! Även om jag faktiskt velat ha ett badkarsskötbord, men vadfan. Har iaf kommit på ett ställe där vi kan ha skötbordet på, det får bli inne i datarummet.. (Vem bryr sig om det luktar bajsblöja därinne?!) :D :D Haha.
Ska höra lite mer med denna snälla människa, när hon vill ha bort det och så. :)

Nu ska barnen här sova, så jag ska ta och stänga av. :)



Skötbordet.         Och bilbarnstolen. (Fast inte samma färg).


Tack och hej!

Kommentarer
Postat av: Maria

Meh...det har ju inte gått att kommentera här på ett par dagar :S
Hur som...våra grannar hade ett av sina trevliga gräl under natten. Jätteskoj när man måste upp tidigt..gash. Men men...det gick ju ändå..hehe

2008-04-01 @ 19:39:06
URL: http://hecate.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0