Skönt med lösen.

Då vet man vilka som läser, och har faktiskt koll på om det är någon okänd eller inte, som läser.
Så bra var det med det! =)

Har nu tömt kameran, hittade på min sladd till mp3n som även funkade till kameran, så ska lägga upp lite bilder på magen idag, som ni andra kanske inte sett på FL redan! :)

Ska till BM nu på morgonen, kl 10 närmare bestämt.
Har varit vaken sen Daniel gick till jobbet, närmare bestämt 20 över 5. Får jag aldrig sova? Måste jag vakna o inte kunna smna om? Ibland går det hur bra som helst o somna om, medans det inte går alls vissa dagar. Känns sjukt jobbigt! Men sen är det väl så, att man ska ställa in sig på att vakna direkt det låter lite.. :P
Fast då är frågan, är man lika pigg sen när man vaknar, som man är nu? Hm.

Jävla påsk o skit! Vad ska den vara bra för? En massa godis o påskkärringar (som att vi inte har det på tjärna ängar redan?!), jag tänker då inte öppna för någon sån där! Inte en chans!

Nästa torsdag är det shoppingkväll på Kupolen, funderar på att kolla då. Men då lär man väl inte ha fått några pengar heller, så kan ju bli lite tråkigt! :/ Om inte annat får jag väl låna lite pengar av Daniel, o ge honom sen när jag fått pengar, om det skulle vara så att jag hittar något. Känner jag han rätt så lär han nog inte följa med, funderar dock på om jag ska tvinga honom till det, så vi kan kolla på det sista tillsammans. Hm. Ja, vad vet jag. :)
Ska göra ett försök iaf!

Nehe. Nu ska jag ta o duscha o göra mig iordning, så jag kan ta bussen om en timme. :)

Tvättade förresten alla bebiskläder igår, myys! Man längtar ju inte direkt mindre, behöver jag ens säga det? ;)


Glömde såklart lägga in bilderna jag lovat! Haha.

V30 (29+0)          V31 (30+0)          V32 (31+0)


Mamma tycker även att magen har sjunkit lite, men vad vet jag? Har den det? Haha. Ingen koll alls jag! :)

Kommentarer
Postat av: vicki

hehe.. bättre att försöka än att låta bli juh =)

2008-03-20 @ 08:46:03
Postat av: Ingela

Mjo, nog ser den ut att ha sjunkit. :)
Känner du inte att det går lättare att andas kanske? :)
Kändes som om man fick helt nya lungor när bebisen sjönk tyckte jag. :D
Snart är det dags, spännande. :D

2008-03-20 @ 09:28:04
Postat av: Malin

du kommer vakna av minsta lilla! och du kommer va ovanligt pigg kan ja lova..de e helt sjukt..man fattar inte vart alla krafter kommer ifrån som man annars aldrig skulle ha haft...som när man inte har barn...då e man trött naturligtvis..men när man har barn skulle man kunna v avaken ett dygn utan problem..haha

2008-03-20 @ 13:55:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0