..Kärleken är evig..

Shit, jag lever just nu i ett lyckorus. Har gjort hela kvällen. Är inget speciellt som hänt, vad jag vet? Kanske gjorde väldigt mkt att man fick höra "Jag älskar dig".

Har inte gjort speciellt mkt på senaste dagarna. Inget som är viktigt att skriva ut iaf. :)
Förutom att mitt minne ligger i magen, tror jag ;) Det är så man får skämmas! Haha.
Skrev ju att vi skulle på föräldragruppen imorgon, eller, idag blir det eftersom att klockan är efter 12.
Hittade på lappen hos mamma igår (torsdag), o upptäckte att vi skulle vara där på onsdagen. Haha.
Hur jävla klumpigt är inte det då? Hade helt förlitat mig på tiden Sabina sa, för jag trodde vi skulle komma i samma grupp, eftersom att vi nästan har samma BF, men det verkar inte hjälpt! :P
Så vi får skämmas o gå dit nästa gång istället, haha. Tur den är på tisdag, tror ändå inte vi missat så mkt, då man ska presentera sig o lite sånt. Uscha.

Var hem till Blondie o spelade lite Buzz. Det var ju superskoj! Haha. Om man var tillräckligt snabb o kunde läsa riktigt, så. ;)
Var inte där så jättelänge, men en stund iaf. Skönt att få komma ut.
Trodde ju faktiskt jag skulle få komma ut imorgon också, men inte då. :( Vettetusan vad man ska hitta på då. Vill inte gärna sitta hemma helt själv heller.

Haha. Har hittat massa skojiga saker på Youtube. En massa GAMLA låtar, och då menar jag gamla också. Haha. Och en andra ruskigt bra låtar, som man glömt bort totalt! :)
Som denna t ex! http://www.youtube.com/watch?v=CgfSzuFD8rw

Hm. Har inte laddat upp någon ny bild på magen än, för Daniel har lånat ut kabeln till kameran, så kan bli lite svårt då. Får säga åt honom o få hem den innan måndag iaf, är ju dags för nytt kort på måndag igen. Herregud! Kan inte tro det själv. :)

Har massor kvar att handla, känns det som. Skötbord o allt. (Ja, fortfarande!). O lite mer kläder o salvor o sånt.

Får se om det blir lösenord imorgon eller om det blir tills efter helgen, jag mailar till er som vill ha det iaf. Om jag hittar någon mail, dvs.

Har även haft skrämmande mkt sammandragningar idag. Nästan så man blivit orolig. Men dom har gått över lika fort som dom kommit, inte gjort så jätteont, varit mer obehagliga. Sen blir man ju så orolig när det är så många också. Som man inte är van med.


Näe! Godnatt på er, nu ska jag hoppa in i sängen. :)
Hihi.

Kommentarer
Postat av: vicki

den låten den är riktigt gammal.. länge sen man hörde den över huvud taget.. å om du ska losa gumman så får du mejla lösen till mej =) *kramar om*

2008-03-16 @ 22:54:29
Postat av: MiniMie

jag vill oxå ha lösenord om de blir så...

Har låst min blogg nu, men du kommer in som vanligt. Lika som jag hade förut. =)

Tycker nog du ska uppdatera lite oftare... *nyfiken på vad som händer i ditt liv o med lillen i magen*

2008-03-17 @ 14:37:33
URL: http://minimie-skrivkramp.bloggspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0