..Fullspäckad dag..

Gud vad skönt att man har kommit ut på något idag! Underbart! =)
Och vet ni vad? Man blir ju 10000 gånger gladare när man har gjort något i flera timmar, med någon som faktiskt vill göra något!

Mika undrade om vi skulle hitta på något idag, vädret var ju så fint, och jag var ändå ensam, så varför inte! :)
Började med att vi åkte ner och käkade på Kina. Gottgott! Proppmätt blev jag, så det var värt det!
Medans vi ändå var på stan så gick jag in på Apoteket och köpte nya järntabletter och en munsårsalva. Stog på lappen till salvan att man ska rådgöra med läkare för användning vid graviditet. Suck. Använde litegrann iaf. Kan ju inte gå runt och se ut såhär.

Åkte vidare hem till mamma och hälsade på lite. Pratade lite och umgicks. Trevligt.
Därefter for vi vidare hem till Ingela, skulle få en massa, (och då menar jag en MASSA) bebissaker som hon inte hade någon användning för längre. Perfa ju!
TRE stora sopsäckar fulla i... fulla i ALLT! Haha. :) Ska ta och kolla igenom allt när Daniel kommer hem, så kanske han också kan bli lite intresserad. :)

Efter det så åkte vi hem till Mika, drack alkoholfritt vin blandat med jordgubbscider, slibbigt var det, men gott.
Satt och pratade lite med Mika och Jonas, försökte komma överens om något att göra.
Så vi satt oss i bilen, åkte till Torsång och kikade på blommor, därefter blev det All-ting, sen vidare mot Kupolen.
Nog har jag gjort massor av saker idag, allt! =) Så skönt!

Tack för en underbar dag, tjejen!

Nu har jag ont i fötterna. Bah.
Har satt igång en tvättmaskin också, lär väl ta och hänga den när den är klar. Och ladda nästa, så man får undan lite.

Börjar nästan bli lite småhungrig igen. Hm. Macka och fil kanske.. Väntar nog lite med det. Är så nyfiken på att kolla vad det är i säckarna! :D
Får nog ta och kika lite. Hihi :)

Undrar om man kanske skulle hyrt någon film eller något? Verkar inte vara så mkt bra på tv idag.
Säga åt Daniel att stänga av telefonen, OCH datorn, och bara slappa i soffan hela kvällen.
Lär bli omöjligt. Ojoj! :)
Drömma går.

Åååh, hittade så fina förlovningsringar på Kupolen idag. Jag blev kär!
*Drömma sig bort på rosa moln*.
Hjälpte inte att man följde med Mika o kolla på vigselringar och grejor heller. BAH! Haha.
Gissa om jag kände mig något utanför?

Jaja. Ska kolla om tvätten är klar, sen börja kolla i soppåsarna.. (inte med sopor, utan allt jag fick av Ingela) ;)

Bara 10 veckor kvar nu, helt otroligt vad fort tiden går, även fast man bara får sitta hemma o uggla i sin ensamhet.
Går väl fort än så länge, ända tills om någon vecka, då kryper väl tiden fram. uscha.

     V 29                  V 30

Kommentarer
Postat av: Ingela

Åh, dom där byxorna såg ju himlans sköna ut. Dom ljusa alltså. :)
Hoppas något dög i påsarna, är ju bara o ge bort till andra om det inte passade haha :D
Skönt o få lite utrensat, o du behöver det mer än vad jag gör :)

2008-03-05 @ 09:02:21
URL: http://www.blogtown.se/blog.php?id=smarties
Postat av: vicki

oj.. du har haft en dag med massa äventyr=) skojj skojj.. skönt med sånt ibland=)

2008-03-05 @ 19:24:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0