..En ny dag..

Inte är jag gladare för det heller. :/
Eller, det går upp och ner.
Men det är väl sånt man får ta, antar jag.

På fredag är det första föräldragruppen också, jag tänker iaf gå.
Har ändå inget annat för mig, så kan lika gärna vara där och lyssna, och få komma ut lite. :)
Tur Sabina och Robin också ska dit! :)

Sov hemma hos mamma inatt, somnade till "Shottas", tror jag filmen hette?
Vaknade halv1 igen. Skönt man sover när man bara somnar ifrån tv:n sådär.
Hade dessutom en hårig katt vid magen. Mys!

Har stora funderingar på att göra min blogg hemlig. Tänkte sätta lösenord på den.
Så ni som vill fortsätta läsa, skriv gärna en kommentar, så skriver jag mail eller liknande med namn och lösenord till er. Så får vi se när jag hinner uppdatera bloggen nästa gång.

Inne i v 31 nu då. Bara 9 veckor kvar. Skönt att detta snart är över.
Även fast det är megamys med magen och bebis som sparkar och hickar. (Även om hickandet känns helmysko!).
Bristningar har jag fått också. Tur att man inte visar sin kropp för någon längre, så man slipper skämmas över det iaf. Även om dom faktiskt inte syns så mkt, men iaf.
Får väl vara glad att det är på ett sånt ställe som har "skydd" hela dagarna. ;)

Dags att hänga tvätten och blanda iordning dippen, så man har lite chips att snaska på.
Sen ska jag slänga mig i soffan med min nya Vi föräldrar Gravid-tidning. :)

Kommer in en ny bild på magen imorgon, tror jag. Lägger in en annan fin bild jag hittat så länge. :)

Ha det så bra, gott folk.


image26

Kommentarer
Postat av: therese

jag läser din blogg! jag super duper gillar den.. och bristningar? vad gör det? du är lika vacker på insidan.. du är alltid snygg i mina ögon! =) hoppas du fick en trevlig kväll! puss och kram

2008-03-12 @ 01:36:20
URL: http://[email protected]
Postat av: Ingela

Du vet att jag vill ha lösen. :)
Just ja, hör av dig under dagen, så ska du få lösen till min blogg, den blir lösenskyddad i helgen :D

2008-03-12 @ 07:06:46
URL: http://www.blogtown.se/blog.php?id=smarties
Postat av: tandra

Jag är inne och kikar efter nya inlägg varje dag! Du skriver bra! :)

2008-03-12 @ 10:38:53
Postat av: Ida

Jag? :) jaaaaa!

Ja, det är en vacker bild det där... :)

2008-03-12 @ 15:02:45
Postat av: Malin

måste jag ens anmäla mej?? haha

2008-03-12 @ 20:41:23
Postat av: Emmah och Rickard

Hej! Jag och rickard skulle gärna vilja fortsätta läsa din blogg så om du skaffar lösen så kanske du kan skicka mail till rickard? Bara om du vill förstås! Ha det bra.

2008-03-13 @ 14:48:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0