..Det är över nu..

Jag tänker inte stå och ta emot skit dag ut och dag in, så är det bara! Tänker inte vara en docka man kan plocka fram hur som helst, och slänga tillbaka när det inte passar längre.
Det funkar inte om bara EN ska ändra på sig, man måste väl vara TVÅ att ändra på sig, för att allt ska kunna bli bra?
Är inte så svårt att säga vad man vill, men för vissa verkar det tydligen vara jävligt svårt.

Har inte städat, inte diskat.. Vet ni vad? Det skiter jag i. Kan andra skita i allt o bara lämna, så kan jag med!
Tyvärr så kan jag inte skita i allt, men nästan..
Vart finns viljan hos folk? VILL dom ens?! Har svårt att tänka mig det, när ingen säger/gör något för att visa det. Allt bara flyter på som det alltid har gjort, för dom! Tur att dom har det så bra då!

Det är dessutom inte mitt fel att folk kastar om bokstäver och ord hur som helst, jag trodde alla var födda med öron, för att kunna lyssna?! Inte som prydnad. Men jag hade fel.
Ska folk missuppfatta så får dom väl skylla sig själva att dom inte lär sig lyssna riktigt, helt enkelt.

Är folk verkligen såhär kalla i verkligheten?! Har aldrig träffat folk som bara skitit i allt o skjuter problemen framför sig.. Eller bara väntar på att någon ska göra något, som att gå t.ex.
Är det det folk vill egentligen?! Då är det inte svårt att säga det till mig direkt, jag går, om allt tänkt vara såhär.

Såklart att folk ska skvallra, dom måste ju höja statusen, hur ska man annars få en bra plats hos personen..?

Nej, gott folk. Nu är det hej för mig.

Kommentarer
Postat av: Soya

Nu känns det bättre men hormonerna är ju upp och ner som sagt..

2008-03-02 @ 13:30:49
URL: http://abstinence.blogg.se
Postat av: PapaB

Hmm, dom som är döva då, föds dom utan öron? Ser nog rätt konstigt ut :p

2008-03-03 @ 22:26:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0