Peace & Love.

None



Suck. Allt jag skrev försvann.. Jävla knapp jag kom åt, så nu struntar jag i att skriva just det jag tänkte skriva.

Är fullt i folk på stan (sägs det.. vet inte själv, då jag inte varit ner), som förmodligen har superkul. Kanske får dom massa kärlek och är glada också?

Mina dagar flyter på som dom ska. Gör dock inte speciellt mkt, sitter mest hemma själv. Som att det skulle vara ovanligt? Vettesjutton! Kärlek vill jag ha, lycka, glädjerus, osv. Allt det får jag från Elias, men jag behöver från en vuxen, min pojkvän.. också.
Jag vill känna mig lika lycklig som jag var förut. Just nu har allt bara gått utför. Varför gör VI inget åt det för att det ska bli bättre? Handlar det om vilja? Jag VILL, jag försöker.. Ändå så kan jag inte lita på.. Ja, vad kan jag inte lita på? En hel del, faktiskt. Jag försöker.. Men det slutar med att det kommer en massa konstiga saker ur min mun ändå. Förstår väl såklart att det inte är så kul att höra. Men jag tror nog det skulle bli bättre om det inte var som det är nu. KÄRLEK, ge mig KÄRLEK! Jag är vuxen, jag behöver också kärlek? Några uppmuntrande ord.. Lyckan. Och allt vad det nu kan vara.
Lite egen-tid.. Bara för oss. Tror det skulle hjälpa mkt. Där vi slipper tänka på allt annat.
Bara försöka lappa ihop VÅRAT, allt det trasiga.. Det är vad jag tror skulle hjälpa iaf. Bara ligga framför
Kan säga ännu en gång, att JAG vill.. Jag kan inte prata för andra.

Nu gick jag för djupt, kände jag. Är nog dags att sluta med det.
Kan inte annat än HATA mina tankar som kommer.. rätt ofta.

På senaste tiden har inte speciellt mkt hänt. Har träffat Elli och Simon iaf. GULD!! :)
Skönt med en vuxen människa att dela sina tankar och funderingar med.
En människa som inte känner ALLA som en annan känner.

Bah. Jag bara väntar på att jag ska få in pengar på kontot.. Lär fylla i lappen om barnbidraget, att jag ska ha pengarna direkt in på kontot. Men.. Borde man inte få en utbetalningsavi först? Äh. Jag får helt enkelt fylla i mitt kontonummer och skicka in lappen, så jag får några pengar nån gång.
Har lite saker att fixa..

Smartballs (ett måste.. haha).
En bok.. om barns utvecklingsfaser.
Ta nya kort på Elias, så jag kan skicka in och förstora upp.. Så man får något på väggen.
(Skulle vilja ha familjekort också, men det känns som att det knappast kommer gå.. med tanke på att en viss person t om vägrade ta familjekort till tidningen, bland Nyfödda. Hoppas kan man ju alltid! Får nöja mig med kortet högst upp så länge..)

Det är väl det jag tänkt på.. än så länge. :)

Ääh.. Glöm allt jag sagt.
Djupa tankar ska man inte skriva så folk kan läsa. Men bra skönt var det iaf.

Nu ska jag byta blöja på Elias och lägga honom i sängen, jag ska lägga mig jag med. Även om jag inte är så jättetrött, vi fick sova till halv2 idag, så jag tänker INTE klaga. =)

ÄLSKAR!


Kommentarer
Postat av: IdaBus

tur nån var snygg på de där kortet iaf. å de var ju inte jag :) puss

2008-06-28 @ 02:30:08
URL: http://idabuskarleksbarn.blogg.se/
Postat av: Daniel

ops. glömde ändra namnet..

2008-06-28 @ 02:30:52
Postat av: Elli

Vad fina ni är på fotot. :) Sötnosar!

2008-07-02 @ 21:01:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0