Camping och shoppingrunda..

Jag kan ta och börja med campinghistorian. Rätt värdelös, men alltid något att skriva iaf. :)
I.. hm, minns inte ens när det var, jo, i torsdags åkte jag och Elias med Sabina, Robin och Liam till Turbo.
Med husvagn och hela köret. Alla som inte vet vart Turbo ligger, så ligger det vid Hedemora typ..
Vanligtvis så tar det inte så lång tid att åka till Hedemora, men när vi åkte så tog det 2 timmar!!
Vet inte exakt hur många gånger vi åkte fel.. Kan säga att det låg mitt ute i ingenstans.
Närmaste granne var säkert 3km eller liknande. :P
Så ni kan ju tänka er hur kul det var för mig och Sabina, som var tvungna att vara nyktra och hålla koll på alla, + ungarna.
Det enda vi gjorde var att gå med vagnarna i skogen, kul va? Haha.
Vi ångrade oss på en gång vi kom dit, ville åka hem på en gång.. Surt. Men vi stog ut i ett dygn iaf. Tack och lov. :)
Fick åtminstone komma iväg ett tag, tänka på lite annat (försöka iaf, även om det gick åt helvete..).
Finns inte speciellt mkt mer att berätta om den resan.. ;) Mer än att jag inte kommer göra om det med ett spädbarn.

På Midsommar hände inte speciellt mkt. Kom hem från Turbo. Var hemma ett tag. Vid 4 gick jag och Elias till mina småkusiner och grillade lite, och umgicks med släkten.
Skönt! Även om det var lite halvkallt.. Mat fick jag iaf, och avlastning. Underbart!
Drack en halv öl. Gav resten till Micke, var inte speciellt gott, eller.. Jo, det var det. Men kunde inte slappna av riktigt när jag hade Elias att tänka på.
Gick hem vid 9 ungefär, innan det började bli allt för kallt.
Jag och Elias la oss och kikade på film, somnade vid halv11. Undrar om vi var trötta då? Herregud!
Vaknade halv3, för att vara vaken till 6.. Det var inte kul. Hur jag än vred och vände på mig så kunde jag inte somna.
Hade allt för mkt att tänka på! En MASSA tankar som for runt i huvudet.
Inte så konstigt kanske, med tanke på telefonsamtalet jag hade under natten. Nåja..

Igår gjorde jag absolut ingenting. Förutom bada Elias, duscha, tvätta, hänga tvätten och mysa med Elias. Så kom Daniel hem vid 5 eller något. Hände inte speciellt mkt. Vi kikade mest på tv. VI kikade på tv, ja ni läste rätt. :)
Det var nog allt som hände igår.

Vaknade vid halv12 idag, medans Daniel fick gå upp supertidigt för att jobba. Hah.
Fick sms av Sabina, hon frågade om vi skulle med till Kupolen, så vi gjorde oss iordning. Kom iväg vid 2 ungefär, eller vad klockan nu kan ha varit. :)
Hittade MASSA snygga kläder där, synd att man är halvfattig bara. Eller.. VÄLDIGT fattig!
Men shoppade nya kläder till Elias iaf, han behöver det. Har växt ur det mesta!
2 nya pyjamaser, strl 62/68, det såg ut som en mkt större strl, men köpte dom ändå, är väl bara att vika upp, då växer han ju i dom sen. :)
1 skärmmössa, supersöt.
1 dress med byxa och tröja.
1 par solbrillor.

Gissa om han kommer vara världens snyggaste unge? ;)

Imorgon är det måndag. Då är Elias 5 veckor. Fattar inte vart tiden tar vägen! Ändå känns det som att man haft honom i flera år.. men på ett annat sätt inte. Skumt. :)

Efter måndag kommer tisdag. Ska upp tidigt. Ska till Soc och skriva faderskapsintyg kl 10, direkt efter det ska jag och Elias skynda oss till tågstationen och möta upp Eleonor och Simon!
Får se vad vi hittar på. Ska bli SUPERKUL att träffa dom iaf! :)
Vi ska iaf kika på Kupolen har vi bestämt. Så lär nog tigga lite pengar av Daniel, om jag inte fått några pengar själv då. Sen när Eleonor och Simon ska hem, vid 15:50, tror jag det var, då lär jag och Elias lämna av dom vid tåget före, eftersom att vi ska till BVC på läkarbesöket. Är ju typiskt att allt ska hända just den dagen när Elias ska få träffa sin kompis. :)
Men men, inte mkt att göra åt.
Nästa gång är det våran tur att åka ner.. Vilket blir i slutet av juli, om allt går som planerat! :)

Nehe. Ska nog ta min underbara son och slänga oss i soffan/sängen och kika på tv/film.

Som sagt.. Imorgon är det måndag. Behöver jag säga mer?

Godnatt på er, kära läsare!


                                  MIN KÄRLEK, MITT ALLT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0