Avlastning..

Gud så skönt jag har haft det idag. Har fått lite avlastning, mamma tog Elias ett par timmar, så jag kunde åka upp till Sofie och vara lite social. Drack ett halvt glas vin på hela kvällen, vilket var 4½ timme. :P
Var underbart och komma iväg och slippa tänka på allt skit som är!
Mamma tyckte jag behövde komma iväg en sväng, och ta hand om mig själv lite, så det var skönt!
Tack älskade mamma!

Ska bli intressant att se hur det blir på måndag. Faktiskt.

Imorgon bär det av. Tack mina hjärtan!!

Nu ska jag ta sonen och mysa och sova.

Godnatt.

Kommentarer
Postat av: Ingela

Duktiga du som lät dig själv få må bra lite :)

Det måste man unna sig, världens hårdaste jobb är att vara mamma! :)

Hoppas du får en toppenmidsommar!

2008-06-19 @ 07:04:23
Postat av: Malin

avlastning behövs ibland..bara vara å tänka på sej själv BARA!inge blöjbyten å matning å sövningar... =) dom små få stunderna tar man verkligen vara på =)

2008-06-24 @ 11:41:12
URL: http://vaneliuz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0