Uhm...

Är det min tur att fly från denna äckliga håla nu?
Folk flyttar hit, då kan jag passa på att flytta härifrån. Prima!! :)
Jag skulle lätt göra det. Så slapp man alla jävla falska människor här. :)
Än så länge får jag nöja mig med att flytta till eget..
Även om jag önskar att det var längre bort, men det är alltid något att bo i iaf.
Jafan, ska snoka på andra människor hela dagarna. JOJO.
Har liksom inget annat för mig. Haha.
Känns som att jag inte längre orkar bry mig. Även om det känns någonstans långt därinne..
Har ett eget liv, med min son, det får räcka.. än så länge. 
Vem vet! ;)

Andra kan, då kan jag med! :) Hihi.

Ska lägga mig med sällskapet och mysa lite. :)

Kommentarer
Postat av: Ingela

Du såg piggare ut när vi såg dig på stan :)

Har du fått nycklarna nu o får flytta in? GUD vad skönt o få flytta, jag måste säga att jag längtar hur mycket som helst nu =P

2008-07-31 @ 14:21:28
URL: http://www.busbebis.se/Blog

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0