Nedlagd.

BLOGGEN OM MINA PRIVATA KÄNSLOR NEDLAGD PGA TERRORISTER!!


Jag skiter fan i det här nu. Skriver inget om mina känslor längre.
Det tar jag för mig själv istället. Så blir alla nöjda och glada.

Tänkte gå ut i helgen, har nog ångrat mig dock.
Så jag får ligga i sängen och mysa med Elias då istället, eller liknande.
Det blir bara skit av allting, snart törs man ju knappt gå utanför dörren längre.
Allt sköljer över en som en stor våg, när man helt plötsligt inte ens är beredd,.
Det slutar med att man står där helt chockad, och inte riktigt vet vad man ska ta sig till.

Jaja, det var ju slut på skrivandet om känslor, sa jag ju precis.
Så får det bli.
Dock tänker jag inte sluta skriva mina känslor till Elias. Aldrig.

Att en så liten varelse tar sån stor plats i mitt hjärta, det trodde jag aldrig gick.
Det kan man kalla kärlek, sann kärlek.
Han är det bästa jag har, och någonsin kommer att få.

Blev en promenad med Monica och Lowa idag. Skönt skönt.
Var skönt ute. Fick dessutom sällskap under promenaden också. Prima.
Tack för sällskapet!

Letar lägenhet för fullt. Vill ha den jag hittat, tänker dock inte vänta så länge på att få flytta in, så det sket sig.
Får leta någon annanstans istället.
Har hittat en ny, där jag egentligen inte ens vill bo.
Kan flytta in omgående, står det, vilket hade varit prima.
Kan heller inte vänta hur länge som helst heller.
Helst av allt skulle jag vilja fly, bort från allt ett tag.
Det går dock inte.

Blev ingen resa i helgen heller, får ta det en annan helg.
Eller hur vi nu ska kunna lösa det.
På något sätt får det gå.
Annars får vi helt enkelt vänta tills vi samlat ihop det kära gänget och kommit iväg, så vi får träffas då.
Det visar sig.

Nu ska jag lägga mig och kika klart på "27 Dresses", med det absolut bästa jag har,
min underbara son, mitt hjärta, mitt allt!

Mamma älskar dig, Elias!

Bakom varje lyckad man står en förvånad kvinna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0