Krigarens själ...






...den vill jag se igen, hittar dock inte på den. Får helt enkelt be om en ny skiva igen då. haha.

Vet ni vad, jag mår BRA, helt underbart! Är bara en lägenhet som fattas, sen är mitt liv komplett! :)

Blir nog en lunch på Kina imorgon. Hääärligt!
Lär även till Kupolen och köpa en ny BH, mina är för små. Kul.
Efter det blir det en promenad med en vän jag inte träffat sen vi gick i skolan ihop, var det i trean tro? Haha.
Lääängesen. :)
Ska bli skoj iaf.

Hann inte skriva mer än så. Elias har nyss vaknat. Så, godnatt på er. :)

Humor. :D

Kommentarer
Postat av: Ingela

Om du vill ha perfekta behåar ska du köpa där bredvid Lindex, dom mäter åt dig så du får en bra behå, som underverket, fast inte alls lika snordyrt.. :)

En bra investering åt sig själv är det. :)



du ska se att du hittar lägenhet snart :)

2008-07-16 @ 08:03:11
URL: http://www.busbebis.se/Blog
Postat av: Momagognonusos

Aaaahahaha :) menar du att dom inte passar längre? ;D ^ler^

2008-07-16 @ 17:43:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0