Efter regn kommer solsken.

Sant, sant.
Även om det känns helt omöjligt vid vissa tillfällen.
Men men, vad gör man.
Nåja. Livet går väl vidare. Någon gång.
Saktare för vissa, snabbare för andra...

Imorgon ska jag ut. Blir barnledig under natten.
Vill dock inte vara ifrån Elias så länge.
Känns jobbigt.
Men måste få lite tid för mig själv.
Även om det känns som att jag kommer bli att tänka på allt som är, ännu mer, det lär visa sig.
När Elias är hemma så har jag ju ändå honom att tänka på, alltså inte tid till att tänka på annat.

Nåja. Har precis kikat klart på 27 Dresses. Bra film.
Dock ingen film för mig att se, där det handlar om kärlek.
Förövrigt en bra film.

Och vad sjutton har hänt med blogg.se?
Går ju inte att kommentera längre.
Har iofs kommentarer för ett helt år framöver, i det tidigare inlägget.
Lustigt.

Nej. En ny film, och sen vila upp mig inför morgondagen.
Ska kika på tunabyggens sida först också.
Håll tummarna!

Tack och hej.

Kommentarer
Postat av: Daniel

går nog bra ska du se :)

2008-07-11 @ 09:15:57
Postat av: Monica

Hoppas du hittar nån bra lägenhet nu. Så ni får nåt eget! Allt kanske blir mkt bättre om ni får lite distans ett tag. Kram kram

2008-07-11 @ 16:54:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0