ÄNTLIGEN!!!

JAG HAR FÅTT LÄGENHET!!!

Gissa hur lycklig jag är? Ringde tunabyggen imorse och frågade hur lång tid det skulle ta innan man fick något svar.
Då sa tjejen jag pratade med, att allting var godkänt, och frågade vilken jag helst vill ha.
Sa då att den man kan flytta in snabbast i. Vilket var i den lägenheten jag var sugen på först.
Hittade dock en annan, som var ledig från första september, med uteplats och inglasad balkong.
Var dock inte så sugen på att vänta så länge innan jag fick komma till ett eget hem.. Så det fick bli denna.
Har skrivit kontrakt idag också. Wiho! :)

Var till Kupolen och kikade, efter att Elias pappa hämtade Elias.
Hittade MASSOR. Kläder för 30:- liksom. Vilka fynd jag gjort idag. Kom t om hem med nya skor. Det ni!
Brukar vanligtvis inte hitta några skor, men idag.. Då jäklar!
Är det min turdag tro? :)
Blev nya linnen, ett par shorts, och ett par skor rikare.
Någon hundralapp fattigare.
Det dåligaste av allt.. Det fanns inga barnkläder alls på rea.
Värdelöst!
Nu fick jag några linnen iaf. Och en bikini förresten. Prima!
Då kanske man törs bada, och visa sin kropp för folk. :)

Nåja. Det var allt jag hade att säga idag.
På måndag ska jag gå till soc, lämna lite papper, sen är allt klart! :D

Nu ska jag och sonen kolla på film.. Eller, jag iaf. Elias sover. :)

Hejhopp.

Kommentarer
Postat av: I

Wahey, grattis till lägenheten!

Nu kan du och lillkillen snart börja ett ännu lyckligare liv tillsammans! :)

2008-07-26 @ 09:40:07
Postat av: Monica

ÅÅÅÅÅÅHHH Vad skönt!!! Nu börjar bitarna falla på plats :)

2008-07-26 @ 10:06:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0