Vad säger man...?

Idag blev det en städdag! Skönt att få något gjort iaf!
Har dammsugit, diskat, torkat av tvn, bordet, och spisen.. Då slipper man tänka på det idag iaf.

Varför kan jag inte få sova riktigt en natt? Ligger bara och grubblar. Somnar runt 4 varje natt numera. Vaknar kring 10..
Jag kan väl få somna i tid någon gång iaf? Vrider och vänder på mig bara..
Antar att det är för att det är många tankar som snurrar runt därinne!
Man tänker bara på det värsta också..


Nu har jag ätit lite nudlar.. Skönt att få något i magen.

Så nu ska jag hoppa in i en dusch, så man känner sig lite fräschare.

Sköööönt! Nu får jag ha Daniel hemma under veckorna också, underbart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0