v25!

Jag har verkligen ingenting att klaga på längre! Allt är helt underbart!
Tänk om man jämt kunde må såhär bra? Hoppas det håller i sig ett bra tag nu!
Jag håller tummarna för det iaf. :)
Var längesen jag somnade med ett riktigt leende på läpparna, nu har det hänt igen! Hiiiih!

Darlingen överraskade mig i fredags, han var och hämtade vagnen utan min vetskap.. Gissa om jag blev chockad när han kom hem med den? Hihi. =) Kärlek!
Skönt att det känns som att fler är engagerade!
Tvättmaskin har han fixat också, huuur skönt som helst. Nu slipper jag oroa mig över det iaf. Hihi :)

Har gått in i v25 också, helt skumt!





V25               V24

Är nästan ingen skillnad alls! Första bilden är iofs en morgonbild, v24 är en kvällsbild.

Får väl se hur stor man blir i slutet då. :)
Min rygg håller på att ta livet av mig, gör såå ont! Hur jag än sitter, ligger eller står så gör den jätteont!


Jävla förkylning, kan den försvinna snart då? Börjar bli trött på det här! Bara rethostan kunde försvinna så blir jag nöjd!

Kommer ett kort på vagnen här också! I´m in love! :D





6 dagar kvar tills jag fyller 20! Börjar bli gammal nu! :P
Synd bara att Daniel jobbar hela den dagen! =/
Får iaf ha honom hemma efter den här veckan, sköööönt!

Nej, nu ska jag ta och städa lite, det behövs! :D

Hejsvejs.


Kommentarer
Postat av: sandra

Åh blir så glad när jag läser din blogg nu =)

2008-01-29 @ 22:28:50
URL: http://sandraerixon.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0