V24!

Gud, så trött jag är! Vaknade vid 6 imorse när D gick upp, hade ganska svårt för att somna om, så jag lade mig i soffan och gjorde frukost och kikade på en film.. lyckades somna efter ett tag iaf!
Vaknade igen vid 11 ca, av att mamma ringde och väckte mig.
Efter det så var det bara att ringa ett till samtal, hade ett missat. Det var ett samtal jag verkligen var tvungen att ta!
Jag säger grattis till dig iaf! Får hoppas allt går som du vill, vännen! :) Håller tummarna att allt går bra!

Har varit upp till affären med mamma också, hon fick möta mig där. Jag var tvungen att ha halstabletter, men plockade på mig allt annat utom halstabletter.. hm? Glömde slänga i dom i korgen. Haha. Får nöja mig med glass istället! :)
Inte lätt när man går omkring och tänker på en massa annat hela tiden.

Gick in på turkaffären vid Hemköp, mamma hittade en såå söt body som hon köpte åt mig! Hihi. :)

Fick såå ont i magen när jag var på affären, så jag stog dubbelvikt där.. Ingen höjdare, kan jag lova! Blev så orolig.. var nästan tvungen att springa hem, för jag hade så ont.
Gick över efter att jag kommit hem och satt mig ner.

Vågar man ens visa känslor längre...?

Det är verkligen inte lätt att må som man gör.. Någon kan gärna få byta med mig, om dom vill, och tror att det är så lätt. Detta är ingen dans på rosor, kan jag lova!
Vill vara pigg, vill må bra, vill kunna höra av mig till folk utan att jag känner mig i vägen eller tjatig, eller vad man nu kan vara..
Törs inte ens höra av mig till någon längre,..

Gick in i V 24 igår iaf! Tiden går fort.. Vart tar den vägen..? Ska det gå såhär fort så blir jag rädd på riktigt nu!
Kommer väl ett kort lite senare.. När jag har någon ork.
Är så förkyld nu, rinner/täppt i näsan och fruktansvärt ont i halsen.

Har tagit första järntabletten idag iaf! Får se hur detta går!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0