Tro, jag vill känna tro..

Vet inte längre vad jag ska säga.. eller skriva i det här fallet. :S

Blir så matt på att ha så ont i magen hela tiden!! Blir ju orolig, men antar att det är för järntabletterna det blir så.. Går runt med magknip varje dag, o det är sååå obehagligt!

Bah. Fick ström i mig idag när jag skulle leta reda på mina kläder nere, kom åt nån jävla kabel som hängde ut, o jävlar vad stel jag blev i hela kroppen.. blev så rädd! Helt kallsvettig o jävlig..
Hur orolig bör man vara..????
Slutar väl med att man sitter själv på akuten eller nåt..
JAG är då orolig iaf..

Nu skiter jag snart i allt.. Pallar inge mer!!



..Det är så synd att du är så söt..

Kommentarer
Postat av: Maria

Ja..järntabletterna kan göra att du blir skapligt knölig i magen^^
Angående stöten så vet jag dock inte, men om du inte känner av något knepigt nu en stund efter..så ska det nog inte vara någon jättefara. Men ring sjukvårdsupplysningen om du är orolig. Kramen

2008-01-25 @ 15:23:05
URL: http://xxcultivatedbimboxx.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0