Tisdag.

Har varit hos Sandra hela dagen nästan, trevligt med någon att prata med :)
Vi har gjort lite mat, spaghetti och köttfärssås, med sallad och baguett, gud så gott!
Var jättetrevligt att göra mat med någon, istället för att göra det själv. :)

Gick till Kupolen efter det, var tvungen att kolla efter nya kläder till mig själv.
Har gått upp i vikt som sagt, får knappt på mig mina egna byxor över låren längre. Haha.
Hittade på en jättefin dress som var jättefin, dock med resår vid benen, lite irriterande, men köpte en större storlek så det såg bra ut ändå. :)
Fick lov att köpa Medium, och jag som brukar ha XS/S. Haha. Helt tokigt!
Blev jättestolt att jag var tvungen att köpa strl M iaf, tog iofs en större storlek så magen och det skulle få plats också, men iaf.
Nu kan jag handla kläder som en riktig människa igen! :D

Wiho, imorgon kommer min älskling hem!
Ja, jag vet att det är onsdag då, men han kommer hem då iaf!
Man har blivit så bortskämd när han varit hemma så länge, så man har hunnit vant sig vid att han jämt är här, så det kändes lite jobbigt igår morse när han var tvungen att åka, men idag känns det inte så mkt längre. :)
Bara skönt att han kommer hem!

Lär handla en present till Lillebror som fyller år imorgon också. Hela 8 år!
Tänkte handla ett nytt spel till Guitar Hero åt honom!
Då har jag något nytt spel att spela klart alla låtar på ;)
Har spelat 5 stjärnor (det är max vad man kan få, för er som inte vet), och några låtar på 100%, är massor kvar. Haha.
Men lite roligare med nyare låtar också, såklart. :)
Så det tänkte jag slänga ut pengar på... Kul för både mig och honom :D

Nehe, nu ska jag väl göra iordning lite, så man kommer i säng i någorlunda tid och inte sover bort hela dagen som man gjorde idag. Somnade vid 1 igår, och vaknade 1 idag. Jobbigt, men skönt var det.
Skönt att man kommit ut på lite grejer idag också, då har man fått ännu en dag att gå. :)

Lär väl slita med mig Daniel på Kupolen nu i veckan också, vi lär ju kika på något tillsammans (har ännu inte lyckats fått med honom dit!). Känns inte så kul om man ska behöva gå och kolla sånt där själv jämt. Megatråkigt!
Han är nog säkert intresserad av att kolla på det (hoppas jag iaf?), men är nog inte så intresserad av att gå på själva kupolen.. Men vem vet.

Vi lär väl börja tänka på vagn, tvättmaskin, säng och grejor (ett måste!!).
Tvättmaskin är ett måste, verkligen! Tänker inte gå ner i tvättstugan här och tvätta iaf, den saken är säker!

Måste nog fixa det där med järntabletter också, skulle få ett paket av Smarties, men gäller att tajma in allting också så det passar oss allihopa. ;)
Vilket nog inte är det lättaste när man faktiskt har barn.. :)

Nej, nu blir det faktiskt sängen, imorgon har jag lite att göra. Så lika bra att sova i tid.

Hej på er :)


Kommentarer
Postat av: sandra

Tack för en super rolig dag! de lär vi göra om!!! puss

2008-01-09 @ 00:13:02
URL: http://sandraerixon.bloggagratis.se
Postat av: Ingela

Ja gud, du är smart, tvättmaskin är ett måste. Såg dom hade billiga på blocket, så slipper ni köpa en ny? :)
Men det är skönt o slippa gå ner i tvättstugan, för gud vad kläder det går år.. :D

2008-01-09 @ 07:10:17
URL: http://www.blogtown.se/blog.php?id=smarties

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0