Suck.

Jaha.. Har varit på informationsmöte på arbetsförnedringen.. Kan säga att det inte var ett dugg intressant. Är det väl iofs aldrig? Hemskt!

Jag vill känna mig älskad och saknad!

Fick järntabletter av Ingela idag, hon väntade utanför mötet när jag var klar.. Snällt! Glömde dom dock i Malins bil.. typiskt! En anledning till att träffa någon imorgon iaf! =)

Efter arbetsförmedlingen gick jag hem till Malin o Kevin.. Var lite roligare än att sitta hemma för mig själv en hel dag. Käkade pizza, åkte ut till graven o tände ljus, satt hos Malin o myste med Kevin, kikade på film.. Ja, det är lite vad som hänt idag.

Kom hem vid 8 ca.. Har inte gjort något alls faktiskt.

Sandra och Rickard var förbi en sväng, skönt med lite sällskap!
Daniel åkte ju iväg igen, så varför ska jag sitta ensam?

På lördag är det 6 år sen Malin försvann från denna jord.. Hemskt vad tiden går fort! Skitdag!
Då tänker jag absolut inte vara ensam, så är det bara!
Vill umgås med någon jag älskar, istället för att bara känna mig ignorerad hela tiden, för hur kul är det..?
Mår bara dåligt av det!

Har ont i magen också, så ska slänga mig i en dusch och se om det blir lite bättre, sen blir det soffan.. Något lär det ju vara på tv iaf!

Sååå.. Godnatt mina kära!

Kommentarer
Postat av: MiniMie

ser ut som du haft en bra dag =) Skoj och träffa lite folk..

*läser ALLTID din blogg*

2008-01-18 @ 17:07:37
URL: http://minimie-skrivkramp.bloggspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0