Snokare, snokare../Uppdaterad

Undrar om dom hittar något intressant? :P

Jaha. Dagen började inte speciellt bra, eftersom att folk besöker mina drömmar rätt vad det är!
Suck?
Räcker väl med att folket finns överallt i verkligheten, men nejdå, dom ska besöka mina drömmar också!
Kunde jag strypa er så hade jag gjort det för längesen, får räcka med att det kanske händer i drömmen! ;D

Tänk om man kunde operera bort sitt minne, så man slapp veta av att folket ens någonsin funnits! Då hade det varit frid och fröjd, kan jag säga. :)

Idag kommer min prins hem! Skönt.
Kanske är därför jag är på så bra humör, och är på städhumör också för den delen.. Wiho :P
Skönt ska det bli iaf, att han kommer hem!

Städa ska jag ta och fortsätta med nu, så man blir klar någon gång. :)
Vika in kläderna i garderoben också, och rensa samtidigt.. Deeet behövs! Kläderna jag inte kan ha slänger jag, svårare än så är det inte. :)
Lär inte kunna ha XS än på några år. Haha. Håller mig till Medium =) Där trivs jag bra!

Dags att sätta igång var det, ja!

Wiiie, jag får kramas idag! :D

Hejhej.




*****************





Sådär ja, nu har jag dammsugit, bäddat rent i sängen, osv.
Nu är det bara kläderna som ska fixas, och sen en dusch för min del. :)

Tänk att man har så intressant liv så folk måste snoka.. :P

Kommentarer
Postat av: Maria

Hehe...du får se det som att du är så intressant att de bara inte kan låta bli att smyga runt^^

Och du...i drömmar kan man säga vad man vill för dumt till de där puckona man inte gillar. Tänk på det ;)

Städning här också idag...av samma anledning som dig *s*

Kram kram

2008-01-30 @ 14:25:39
URL: http://xxcultivatedbimboxx.blogg.se
Postat av: Ingela

Du får alltid kramas. Jag får aldrig. :)
Låt dom snoka, märks ju tydligt hur tråkiga liv dom har isåfall, speciellt när dom måste sprida skvallret vidare. Skvaller kommer ju alltid fram, men det förstår inte lowlifes som såna där :)

2008-01-30 @ 14:51:53
URL: http://www.blogtown.se/blog.php?id=smarties

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0