Snart helg!

Äntligen så är det snart helg! Jag vill ha en mysig helg,.. med massa slöande bara. Får se vad helgen har att erbjuda då, något bra hoppas jag. :)

Tänk vad glad man kan få vara ibland, det är helt underbart. Antar att det är för att jag vet att jag nu får ha daniel hemma hela veckorna, var väl därför det blev så knas mellan allt..
Han skulle hinna vara med sina kompisar och med mig på helgerna, för att sen åka iväg på måndag morgon och komma hem på torsdag kväll. Har varit otroligt jobbigt, antagligen både för honom och för mig.. Nu känner jag bara att det är så jäävla skönt att det är över! :)
Helt sjukt vad så mkt kan göra, för att man ska bli gladare. Underbart!!

Vad sjutton, måste man vara beroende av majonnäs till maten? Vet ni hur jobbigt det är? Haha.
Daniel tog med en matlåda från sin mamma igår, så jag käkade upp den idag, var ris och lamm, eller något? Gott var det iaf! Var tvungen att plocka fram majonnäsen på det också.. Herregud. Vadå förstöra maten i vanliga fall? Nu tycker jag bara att det är så jävla gott.. Haha. Blir nästan irriterad på mig själv ibland :P

Ska till barnmorskan nästa fredag också, lyssna på hjärtljuden och lite sånt. :) Mys! Får se hur mkt jag har gått upp då, lite mer än förra gången, hoppas jag. Var ju bara 3kg då, sen inskrivningen..
Jag som ändrade alla tider till fredagar hos henne, det hade jag ju nästan inte behövt gjort då, eftersom att daniel jobbar hemma under veckorna nu.. eller, kommer jobba hemma, fr o m nästa vecka.
Stackarn ska jobba natt från torsdag till fredag, sen upp till barnmorskan och vara där halv12. Frågade honom om jag skulle ändra tiden, så han fick sova lite längre, men det brydde han sig inte om. :P
Då är det väl så då.. =) Han får helt enkelt sova middag efter vi kommit hem därifrån, då.. =)
Skönt att han kan följa med iaf!

Kanske skulle ta och vika lite tvätt, så man kan duscha och klä på sig. Börjar kanske bli dags för det. Haha. :)
Bädda sängen skulle jag nog också ta och göra, och få bort den lilla disken som finns i diskhon. Blir så mkt fräschare då, även fast det inte alls är mkt disk.. tror det är 2 glas, 1 tallrik och 1 gaffel.. :P
Är inte direkt jobbigt att diska upp det. :)

Suck. Måste köpa nya tröjor också, mina är så korta så man blir ju att frysa om magen så fort man ska ut, eftersom att jackan sitter halvvägs upp på magen numera. Stackars bebis, h*n lär ju bli nedfryst därinne :)
Får väl se när jag får pengar igen, så jag kan handla mig lite tröjor.. Det lär ju finnas halvbilliga kläder någonstans.

Visst ja, peo sa något om att det finns jättebilliga och snygga kläder på KAOZ (?) nere på stan. Hans syster som har det, tydligen. Kan ju vara värt att gå ner och kolla iaf. :)
Fast det får bli när jag får pengar.. Var tydligen inte dyrare än 25:-, även fast allt var nytt. Visst att det var utgånget i sortimentet, eller vad han sa.. Huvudsaken det är nytt, snyggt och billigt.. =)
Kanske finns något som passar magen. :D

Jaha, ska ta och fixa lite ny musik i mp3n först, sen blir det lite diska, vikning av tvätt, osv.. :)
Tänk att allt är så mkt roligare när man är glad och har en massa musik att sjunga sig igenom.. Ingen som har dött av det, inte jag och bebis iaf =)

Åh, vad ALLT är underbart! Hihi =)
Kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0