Rutinerna har blivit ändrade..

Det känns helmysko!
Daniel kom som sagt hem igår, och jag är så van med att han kommer på torsdagar, så nu blev det helt katastrof i min hjärna.
Han åkte imorse igen, och vet ni vad? Jag har varit vaken sen kl 6, somnade halv2 ca. Känner mig helt slut, men ändå någorlunda pigg? Mysko. :)

Hampus fyllde som sagt år igår, och jag skämms! Han fyllde ju 9, inte 8! Hahaha.
Hoppas han blev nöjd med spelet jag köpte iaf, även om det är dyrt när man inte har några pengar.. Jag köpte något iaf, så han ska inte klaga! :)
Tror jag spelade mer än vad han gjorde ;)
Tänk att tiden går så fort, men ändå så sakta på något sätt? Blir nog skillnad sen när man får en egen liten krabat att ta hand om, som växer så det knakar. :)

Börjar bli kraftigt stressad av att tänka på allt vi verkligen måste handla! Detta kan inte vara hälsosamt, att tänka såhär mkt på det, menar jag.
Ska iaf till Linda imorgon och kolla på en vagn, en massa tillbehör till..
Får hoppas vi fastnar för vagnen, även om det är jag som får lov att kolla på den själv, då Daniel är borta på jobb.. Jag håller tummarna iaf!

Då är det bara säng, tvättmaskin, osv som fattas. Herregud! EN MASSA kvar!
Men ska bli skönt att ha vagnen avklarad isf!
Man får helt enkelt ta att börja kika på blocket, brukar finnas dom som har paket med lite allt möjligt i för en billig peng.
Det är så man får göra när man inte har så mkt pengar.. Huvudsaken man har alla grejer man behöver, så tycker inte jag det spelar så jättestor roll om det är nytt eller begagnat. Ok, klart man inte vill ha något som är från stenåldern och som håller på att gå sönder snart, då köper man ju hellre nytt.. Men hur dyra är inte alla nya saker då? Man får tänka på att det faktiskt är jättemycket som behövs köpas innan!
Då är det lika bra att börja i tid så man inte står där några veckor tidigare än beräknat, på förlossningen och har redan fått, och en massa saker fattas.. (vem vet, det kan bli så, det vet man ju aldrig i förväg)..

Nej, nu tänkte jag gå hem till mamma och vara lite sällskap där, får se om det blir någon mat o sådär då.. :)

Hejhej.

Jag älskar dig, Daniel!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0