Nuuuu var det längesen..

Förstår knappt själv hur jag kunnat hålla mig från att skriva blogg. Har faktiskt känts ganska mysko, men det fick väl gå (antagligen, eftersom att jag inte skrivit något... pucko!).

Det har inte hänt så jättemycket sen jag skrev förra gången..
Men kan skriva lite iaf, för er som saknat mina inlägg och "klagat" på att jag är megadålig på att skriva blogg ;) Har känt det själv med, så därför fick det bli uppryckning idag. =)

Nyår var hur trevligt som helst.. Tills det drog mot sitt slut, då blev det lite halvkaos, men man kan inte ha det bra jämt heller.
Det firades iaf hos Daniels föräldrar, med Micke, Fäldt, Idol-Oskar och hans tjej. Senare kom Dennis och Sandra. Trevligt värre. Fick höra lite från när Oskar sjöng och spelade gitarr. Myspys. =)

Var hos Barnmorskan i fredags, fick lyssna på hjärtljuden. Underbart! Dom låg på 144.. Hade en riktigt livlig bebis i magen, sa Bm. Trevligt =)

Har iaf varit hos mamma heeela långa helgen. Sovit där, kallt och otroligt trångt! Hemskt. Uscha.
Fredagen var jättetrevlig. Haha. Mamma onykter, Micke onykter... Och Guitar Hero för hela familjen till kl 4 på morgonen. Behöver jag säga mer än att det var helkul?! :D
Lördagen var ungefär likadan, spelades lite Guitar Hero, och sen blev det film för mig, Daniel och Tim.
Narc blev det, rätt bra film faktiskt! Aldrig sett den förut, ändå har den legat uppe i hyllan hur länge som helst.. Mysko! :P
Söndagen gick vi upp ganska tidigt, var behövligt, så man kom i säng tidigt igår... Fast det blev inte riktigt som vi tänkt oss ;)
Somnade kring halv2, ca. Förstår inte hur Daniel orkar, riktigt..

Behöver jag säga att jag varit vaken sen kl 6 imorse? Kanske kan somna i tid ikväll då. =)
Får lägga mig och kika på senaste Pirates of the caribean (stava!).

Hade världens bästa promenad idag. Har aldrig varit så underbart att gått i hela mitt liv när jag gick till mamma! Lyssnade på en massa bra musik i mp3n och allt bara var underbart! Var så glad så jag ville grina på hemvägen, samtidigt som allt var så underbart! Haha. Mysko känsla det där. =)

Förresten, när jag spelade Guitar Hero och brorsan kikade på.. Så blev det så svårt att spela så jag började asgarva för mig själv, tills jag började grina samtidigt. Det var jobbigt, kan jag säga. Hahaha. Vad skulle man säga till dom andra? Eeeh, jag vet inte vad det är med mig.. Det bara blev så. Haha. Brorsan sa att han också ville vara gravid om man blev sådär. HAHA!

Han är tokig som ens tänker tanken på att vilja vara gravid. :P
Visst är det underbart, men samtidigt megajobbigt när man har alla hormoner som rusar runt åt alla håll och kanter hela tiden..
Ska inte klaga över att vara gravid, för det finns människor som inte kan bli gravida och få känna hur underbart det är! Så sorgligt att det faktiskt är så.. Orättvist! Alla borde få känna den lyckan!

Gud, nu kan jag äntligen pusta ut!! Har hittat UL-korten, som någon hade städat bort och slängt i soppåsen.. Som tur var så hade vi inte slängt påsen, så vi kunde leta reda på dom och hittade dom. SKÖNT! Då slapp vi oroa oss över det iaf! =)

Åh, var hos Atk och Monika igår, och fick klämma lite bebis, lilla Lowa med en MASSA kolsvart hår på hela huvudet. Mysigt! Var först då det gick upp ett ljus om att vi också ska ha bebis.. Helt sjukt. =)

Var hemma hos Ida idag, tog lite kort på magen också.. =) Myspys. Får se hur dom korten blir då. Blev en hel del, men frågan är hur dom blir att se ut. :P

Jaha.. Ska ta och kika runt lite, sen blir det nog sängen faktiskt =)

Lägger väl upp kort på magen, som jag missat. =) Är i v22 idag, helt sjukt!

 

V21 (20+0).   V22 (21+0).

Syns mina extrakilon? Haha. =) Är stolt över dom, jag. :D

Näe, nu fick det vara nog.. =)

Hejhej.


Har varit sååå underbart att ha min älskling hemma en hel del.. Flera veckor! UNDERBART! Är det inte kärlek, så säg? Gud. Det pirrar i hela magen bara jag tänker på honom!! ÄLSKAR!


Kommentarer
Postat av: Ingela

Yey, megafin mage. Nästan så man blir sugen själv. Men NEj. Inga mer ungar. :) Har inte tid, ork eller plats :D

2008-01-08 @ 07:41:09
URL: http://www.blogtown.se/blog.php?id=smarties
Postat av: A-K

oj va magen vuxit :-) Superfin :-))
Kram

2008-01-13 @ 01:03:06
URL: http://kalleankakarin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0