Gud vilken dag!

Och natt framförallt.. Är såååå trött!
Sov hos Sandra inatt. Började med att jag åkte med bussen ner till stan och skulle möta upp henne på jobbet, för vi skulle äta på Kina. Skulle gå och ta ut pengar efter jag mött henne och hennes jobbarkompis som också skulle beställa mat. Ska ta upp mitt bankomatkort och tycker det känns lite väl tomt i fickan. Hittar på kortet till slut, men i TVÅ delar! Gissa om jag var sur?!?
Fick lov att låna pengar utav Sandra, tur att hon hade sitt kort med sig då! :)

Gick mot Kina och beställde mat, blev 4 små rätter för min del, megagott var det! Kommer inte ihåg sist jag käkade Kinamat.

Kikade på "I huvudet på Gynning", lite skoj var det faktiskt. haha. :)
Började en film på ettan efter det, som hette Birth. Helt ok film, men skum!

Satt och pratade huuur mkt som helst. Var riktigt trevligt! Sandra fick känna när bebisen sparkade också. :)
Gick och lade oss vid ca halv3, och gissa om jag var helt död då? Låg och pratade till halv5 ca. Sen slocknade vi båda på 2 röda!
Var inte sååå pigg när klockan var 11, kan jag tala om. Haha.
Är väl kanske tur att jag har varit trött hela dagen, med tanke på att jag lär lägga mig alldeles snart, för jag ska till Arbetsförnedringen imorgon på möte! Hemskt, jag vet!

Efter det ska jag möta upp Ingela, för jag skulle få järntabletter av henne, så kanske jag slipper vara så trött och matt hela tiden!

Sen efter det så ska jag faktiskt gå till Malin o mysa med lilla Kevin! Han är ju sååå söt! Hihi. =)
Får se vad vi hittar på efter jag kommit dit.. =)

Har varit hos Tres idag, fick se bebis.. Eller, bebis. Var ingen liten nyfödd bebis, utan en som faktiskt var 2 månader iaf. Och vet ni vad, hon var TYST i mitt knä hela tiden. Haha. Vilken tur jag hade!
Är nog den första bebisen, (förutom Malins Kevin) som varit tyst hos mig, tror jag. :P

Får hoppas min prins kommer hem imorgon! Vill ju inte ha honom borta en hel vecka, direkt =/
Får panik av ensamheten!
Synd det är svårt att förstå för folk bara..

Gud! Jag har ALDRIG ätit såhär mkt godis i hela mitt liv, vadfan gör man åt det?! Blir ju tokig! Haha.

Jaha, nu är det dags att sova, så man kommer upp imorgon! Så.. Godnatt.





V23 (22+0)

Så ser magen ut, numera! =)

Kommentarer
Postat av: Ingela

*suck*
Du har jättefin mage, tänk om jag hade haft så där fin mage när jag väntat mina. :)
Du kommer ju bli trådsmal på nolltid efteråt. Trådsmal med mjölkkannor. Haha :)

2008-01-17 @ 07:00:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0