Äntligen helg!

Och jag får ha min prins hemma, skönt! :)
Får se vad det blir för något i helgen, har inte planerat så mkt iaf.. Iaf inte jag. Vad han ska göra, det vettefan. :)

Lät faktiskt på honom som att vi skulle kika på vagnen tillsammans, visste ju inte igår om han var hemma då eller inte.. Men jag hoppas på det iaf!
Det är han och jag som ska ha barn, inte jag och mamma (var meningen hon skulle med först, eftersom jag inte visste när daniel slutade). ;)

Jag hoppas, hoppas, hoppas jag faller för vagnen när vi kikar på den..! Som jag föreställer mig den nu så vill jag ha den iaf.. haha. Fast man vet ju aldrig hur den ser ut i verkligheten, den kan ju se sämre ut, och den kan se bättre ut.. sånt man inte vet. :)
Ni får hålla tummarna att vi blir en massa pengar fattigare med vagn, och dom en massa pengar rikare och utan vagn. :P

Daniel kommer hem snart också, och jag lär städa. Dammsuga ska jag göra, för det ser förjävligt ut, faktiskt. Efter det lär jag duscha, och framför allt smörja in mig.. fast då ser jag så flottig ut sen när vi ska iväg, så det gör jag nog kanske inte ändå, får smörja in mig med mjukgörande bara. Så får jag ta resten ikväll.

Städa var det, ja.. ;)

Hejhej.

Kommentarer
Postat av: Prinsipesan

Japp vi kör igång en ny tävling.
Denna gången handlar det om Prinsipesan -10.
Nu gäller det att var påhittig och komisk.
Den person som under dagen kommer med den bästa förklaringen
till varför man inte ska banta, vinner helt enkelt.
Priset? 1kg Godis!

2008-01-11 @ 12:12:06
URL: http://prinsipesans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0