Ännu en dag avklarad.

Känns konstigt, när man tycker att dagarna går sååå långsamt, men ändå går dom fort på något vis? Konstigt sånt där, tycker jag.

Sov någorlunda bra inatt.. Bättre har jag väl kunnat sova förr, men man får väl vara glad över den sömn man faktiskt får.

Daniel åkte på jobb idag igen. Tråkigt! Hör och häpna, jag kunde somna om efter att han klev upp!
Jag var väl så förstörd efter gårdagen, så kroppen kanske tyckte att jag behövde sova! Tur för den. Haha.
Satt och supergrinade på toaletten inatt, undrar om det hördes? Hm. Megaledsen var jag iaf! Hemskt.
Synd rummen inte är isolerade så man kan grina så högt som man faktiskt känner för ibland.. Haha.

Har varit hos mamma, vi bestämde att jag skulle göra mat till hela familjen. Det blev fläskfilégryta, gott var det.
Smackade i mig FYRA portioner.. Haha. Vadå tjockis! Var ändå inte mätt efter att jag ätit allt det. Konstigt egentligen..?
Mysko iaf!

Åh, har äntligen fått kolla på vagnen idag! Tog mamma med mig, det händer ju inte så mycket annars ;)
Karlar, ni vet...
Den var iaf superfin! Jag blev totalkär!
Den vill jag verkligen ha.. Verkar inte allt för klumpig heller, så det var ju tur!
Skulle få babysitter med också, som man kan ställa om i ryggen och benen/fötterna om man så vill.
Perfekt!
Nu hoppas jag bara på att Daniel känner likadant, att han också vill ha den!
Även fast jag misstänker att det blir jag som kommer få gå med vagnen, medans han tar bilen....? ;D
Haha.
Jag bara vill ha vagnen, så är det bara! :)

Ojdå.. Är förresten ny vecka idag, alltså v23! TJUGOTRE! Snart är jag väl i v33 också, och då kan jag börja gnälla över förlossningen. Den är något jag inte vill gå igenom!

Har fått sammandragningar också, inga onda, men var obehagligt. Antar att det har med mkt stress att göra, och mina funderingar jag går runt och tänker på hela tiden, är orolig i kroppen, osv.
Och att livmodern faktiskt tränar sig inför förlossningen (HJÄLP, där kom ordet igen!!).

Jobbigt det här med att gå runt och tänka alldeles för mkt!

Kommer väl en bild på magen imorgon, har inte orkat tömt kameran än. :)
Lär dessutom gå och lägga mig nu!

Sååå.. Godnatt! :)

Kommentarer
Postat av: Ingela

Inte bra med för mycket sammandragningar heller, du måste ta det lugnt tjejen.. :)

2008-01-15 @ 22:15:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0