Underbara helg!

Hjälp, vilken dröm jag hade inatt!
Låg inne på förlossningen, fick en bebis med kolsvart hår, och det konstiga var..den hade kläder på sig? haha. Dom drog ut den ur magen, och jag blev så ledsen så dom stoppade in den igen efter att jag fått gosa lite, så jag fick föda på normalt vis.. haha. Alldeles kolsvart hår hade han (ja, det såg ut som en han).
Börjar genast bli lite lugnare inför förlossningen, är inte lika rädd nu som jag har varit, så det var väl bra det iaf. :)

Hemskt att allt man drömmer är så verkligt jämt? Det är så man blir mörkrädd nästan.. Ojoj.

Äntligen så är det helg! Undrar vad man ska fördriva tiden med idag då? Skulla vilja handla lite små söta kläder jag.. :) Och lite annat smått och gott, men har fortfarande inte fått några pengar, så det kan bli lite svårt. =/

Kanske är dags att göra en gravidförsäkring snart..? Fick ett mejl om det för någon dag sen.. Kanske börjar bli dags nu då! Så man vet att lill*n är försäkrad..

Nej, dags att äta lite frukost nu. :)

Hejsvejs.


Kommentarer
Postat av: Ingela

Gravidförsäkring är toppen, sen när bebisen är född kommer dom hem till en och fixar en riktig för dig och hela familjen, tokbra!
Och ja, drömmarna ja, jag drömde att jag födde kattungar o hundvalpar o herregud :P

2008-02-01 @ 14:38:54
URL: http://www.blogtown.se/blog.php?id=smarties
Postat av: Maria

Hehe...ja blir det en hon och hon får heta Tuva, så lär det ju bli en tös med humör iaf ;)

2008-02-01 @ 14:46:48
URL: http://xxcultivatedbbimbo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0