..Only you..

Nu var det ett tag sen jag uppdaterade igen. Skärpning! :)

Har mest tagit det lugnt i helgen faktiskt. Ganska skönt, men något vill man ändå ha att göra.
Daniel skjutsade sin mamma, pappa o bror. När han skulle åka iväg blev jag så arg för jag var SÅ rastlös, så jag lade mig i sängen o grinade som ett litet barn när han åkt. Haha.
Tur jag har något att skylla på!
Så jag ringde till Björn o Maria o fick komma dit en sväng. Skönt att komma ut lite! :)

Maria o jag spelade Guitar Hero, vi fick chansen igen! Haha. Lite bättre var vi båda, denna gång, än förra gången. Halleluja!

Jag och Daniel var på Kupolen igår, tro det eller ej! Var nog dock inte för att jag tjatat på honom så mkt, utan mer för att han skulle köpa täckjacka o täckbyxor till sig själv.
Han frågade även om jag ville ha något, men jag sa nej. Har ju inga pengar, så jag kan ju inte handla iaf!
Känns bara dumt om någon annan ska betala. Så jag väntar glatt på att få egna pengar, nu när dom tänkt komma vet jag inte riktigt.
Hittade iaf ett par mysbyxor med tröja till, på Cubus.

Vi gick o lade oss kring elva igår, jag kunde inte somna förns kl var 1. Vred o vände på mig i sängen.. Till slut fick jag nog o gick upp o käkade lite Digestivekex, för att se om det skulle hjälpa, vilket det inte gjorde. Det var värt ett försök iaf!
Vaknade kl 5 när Daniel gick upp, o kunde absolut inte somna om! Så gissa om jag är trött? Somnar väl förhoppningsvis lite tidigare idag.

Har varit på arbetsförmedlingen idag, roligt värre! Fyfan. Som tur är så är det bara en gång kvar nu.
Torsdag kl 10. Så jävlarns tidigt varje gång.

Har besök inbokat hos Bm på fredag också. Då är det dags att mäta magen också. Ska bli kul att se hur man ligger på kurvan. :)

Gud vad jag INTE tycker om X just nu! Inte mina egna, utan andras. Är det människor man ALDRIG blir av med i hela sitt liv, eller? Då hoppar jag i älven, kan jag tala om!

Nehe. Dags för lite Guitar Hero nu då. Får passa på medans man är hos mamma! :)

Hejhej.



Och Malin.. TACK FÖR ATT DU FINNS, älskade vän!! Du är min stjärna! Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0