Ny vecka!

v27 redan! Hjälp! Förlossningen är INGET jag längtar till, kan jag lova. Men jag får väl lov att stå ut, antar jag. Hur ska vi annars få vårat liv till oss? Är inte direkt så h*n kryper ut, utan smärta. Haha. =)

Har dammsugit och diskat lite, såg förjävligt ut här, men nu ser det fint ut igen. :)
Min rygg håller på och går av, och magen är i vägen så jag kan inte ens dammsuga under sängen, för jag kommer inte ner. Haha.

Jaha. Dags att börja fundera på mat kanske. Tur Daniel får göra maten idag, annars får han diska, om jag gör mat. Så är det :)

Fikade som sagt igår kväll.. Blev på BK istället, tog en cola, det var allt jag tog. =P
Före vi ens hann dit, så grinade jag.. haha. Vad annars, liksom? Tror jag grinade för en hel vecka...bara igår! 4 gånger. För vad? Ptja, den som det visste, för det vet jag inte ens själv.. haha.
Eller jo, sista gången i bilen vet jag.. men iaf.

Jaha. Försöka få tag på daniel då, om man törs.

Hejhej.

          V26                   V27


Kommentarer
Postat av: Therese

Ring mig nästa gång du gråter, så kan vi gråta tillsammans! :)

2008-02-12 @ 10:48:56
URL: http://theresee1987.blogg.se
Postat av: vicki

men lilla vännen då.. du vet juh vart jag finns;-) *kramaa*

2008-02-13 @ 09:27:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0