Kinalunch!

Suck... Allt jag har skrivit försvann, vadå typiskt? SUCK!

Jaja, nu har man hunnit fyllt år o allt iaf.. Skönt att det är över!

Fick presentkort av daniels föräldrar, för massa pengar, på Kupolen. Nice!
Ett guldarmband och en glasros av familjen. Älskar guld!
Pengar av morbror, morfar och morbrors tant.
Gav mig en alldeles egen present också.. En lunch på Kina, med Sandra! =)
Man får vara glad för det lilla man får..

Malin o Kevin kommer imorgon på lite tårta, och daniels föräldrar. Dom fick ju inget i går, så det får bli imogron istället då =)
Skönt med lite folk som kommer hit också, slipper man ta sig till folk själv.. Är inte så lätt när man inte har bil eller körkort..

Åh, jag vill till Ullared o kika, eller Ikea. Behöver skötbord o lite sånt, o lite mer kläder o andra diverse saker. Lika bra att ta sånt medans man orkar. Till Ullared vill jag iaf! Så man faktiskt får komma bort på lite annat. Även om det kostar pengar, men vad sjutton.. Sen kan vi ju inte roa oss med sånt, när vi har en liten att ta hand om, då är det väl bättre att ta det nu innan, så vi får en sista egen liten tripp..?

Tänkte försöka få med mig Daniel på Kupolen också.. Frågan är bara när..? Haha. Han får fan offra sig en gång i livet iaf, så är det! :)

Var som sagt o käkade med Sandra på Kina idag, megagott var det, som tur var! Haha.
Är dags att vara lite rädd om pengarna nu, har inte så mkt att leva på direkt. Men får vara glad för det lilla jag faktiskt får.. Även om det skulle vara skönt med ett jobb, men vemfan anställer någon som är gravid? INGEN, har jag kommit fram till!
Varför storhandlar man egentligen inte på Willys eller Ica Maxi för? Blir så satans dyrt om man ska gå o småhandla på Hemköp varje gång man ska ha något, då är det väl bättre att ha frysen full sen så man har lite att välja på..? Det spar man dessutom in pengar på!

Nehe. Dags att ta en dusch innan daniel kommer hem från jobbet då.. Så man kanske luktar lite gott iaf. =)

Hejsvejs på er.

Kommentarer
Postat av: sandra

förlåt om jag inte bjöd på din mat idag, men jag hade verkligen inte råd ;/ flååååt.

2008-02-05 @ 22:27:15
URL: http://sandraerixon.bloggagratis.se
Postat av: Ingela

Hihi, din kommentar där i bloggen "älskar guld".
Det kan du skriva stort på kylen tror jag :D
Kanske någon förstår en pik ;)
Bebis=Ring! :D

2008-02-06 @ 08:39:41
URL: http://www.blogtown.se/blog.php?id=smarties
Postat av: PapaB

Hmm, "det lilla man får"...? Tyckte de där va ganska mycket jag.... :op

2008-02-06 @ 18:07:54
Postat av: vicki

hihi=) göttit med kina=) blir man juh lite avis juh ..

2008-02-07 @ 09:33:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0