..kan det vara kärlek..

Har varit dålig på att uppdatera på några dagar nu. Nu kommer det en liten uppdatering iaf. Bättre än inget. :)

Jaha.. Middagen i helgen då. Var jättemysigt, dock inte lika kul när det var folk överallt, jag fick mat iaf, så ska väl inte klaga. Haha. Varför blir det så att allt man tänker på nu för tiden är mat? :P
Dags att börja vänja sig med folk runtomkring sig hela tiden. Så slipper man vara så skygg sen.

Vaknade halv2 idag, både jag och Daniel. Haha. Gissa om det var skönt att sova ut för en gångs skull? Brukar inte hända så ofta numera. Lika bra att passa på medans man får. :)

Shit! Det är värsta babyboom nu.. Tycker ALLA ska ha barn! Superkul såklart! =)

På tal om barn, ja.. Undrar när föräldragruppen börjar då? Det lär ju bli snart någon gång, antar jag.

Gått in i v28 idag också.. Eller, igår blir det, eftersom att kl är 00:34. :P
Det kommer en bild imorgon. Orkar inte lägga in den just nu, bara. :)
Fort som tusan går det. Börjar nästan få ångest. Haha. Känner inte alls för förlossningen. Tur att Daniel får ta över när det kommer! ;)
(Om det ändå gick!!!)

Blev en liten uppdatering iaf. Nu ska jag ta mig en snabbdusch, sen ska jag tamigtusan sova. Eller, försöka iaf, lägger mig i sängen o läser sålänge.
Tipsar om boken "Äcklig".
Att barn ens kan bli behandlade så. Jag fattar inte!

Nej.. Duschen ropar en sväng.

Godnatt på er. :)


Kommentarer
Postat av: Malin

ja kan ta över!! ;)
om inte annat så kan jag följa dej å ha smärtor tillsammans me dej! =)
om du behöver stöd...=) I`M ALWAYS BY YOUR SIDE HUNNY!!!!

2008-02-25 @ 02:41:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0