..jag tänker tillbaks..

"Ett förhållande handlar inte om att äga någon men att respektera den andres känslor!"
Stämmer ruskigt bra, sen hur många som lyssnar, det var en bra fråga.

Har varit på Kupolen idag och hämtat ut babyboxen, det fick jag glatt göra själv, vad annars.
Fick bära hem hela jävla skiten, och gissa om jag var arg?
Var så arg så jag hade lust att sätta mig ner och grina.
Inte konstigt att min rygg inte mår bra.
Är nog trots allt inte så bra att bära en massa iaf.
Men vad gör man då? Ringer en bärgningsbil som ska komma och hjälpa en eller?
Nejdu, då går jag hellre, så får ryggen ta stryk.
Har burit en massa tunga saker tidigare, som när man handlat helt själv, så nog klarade jag den där kartongen allt.

Har kastat sönder min mp3 idag också.
Ja, jag var arg då med..
Så nu är det tack och hej med den.
Den har krånglat tillräckligt mkt för att jag ska tappa humöret, så nu skiter jag i den.
Kan ju önska mig en ny, någon gång i livet.

Har fixat försäkring nu också, fyllt i lappen och skickat in.

Nu är det bara D som ska fixa faderskapsintyget, om det någonsin händer.
Lika bra att han fixar det sen, får väl se hur allting blir nu först och främst.

Nu har då jag fixat mitt iaf.

Tack och hej.

Kommentarer
Postat av: Ingela

Stackare. :/

2008-02-22 @ 21:09:11
URL: http://www.blogtown.se/blog.php?id=smarties
Postat av: mika

jag hade ju kunnat bära åt dig gumman.. :/ du skulle sagt till! *kramas*

2008-02-23 @ 11:22:47
Postat av: vicki

hmm.. låter inte som nån toppen dag inte=(
behöver du hjälp så hojta till=D *krama om *

2008-02-24 @ 00:22:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0