..jag blöder kärlek..

Alla hjärtans dag idag då! Mysigt.
Dock inte lika mysigt att jag ska till soc kl 3. Jobbigt.
Får väl gå dit och lyssna på vad hon har att säga, då.
Tror dock inte att det är något jätteviktigt hon har att säga, men lär gå dit iaf. Synd nog.
Hoppas hon inte förstör mitt goda humör jag har idag!
Då sätter jag mig seriöst ner och grinar (som att det var något ovanligt..?) Haha.

Tur att bebis får mig på bra humör, när h*n sparkar och vänder på sig för fullt därinne.
MYSIGT!
Känns dock ganska mysko, helst när h*n sparkar mot revbenen, aj aj!
Ser ganska mysko ut på magen också. Hihi.

Lär ta och diska också, mindre kul, men vad gör man?
Man kommer inte direkt ifrån det.
Den diskar inte sig själv, när den står där och ser lortig ut. (Synd nog!) Haha.

Kanske ska ta och sätta i mp3n i stereon, så jag kan poppa o lyssna lite.
Då blir man på ännu bättre humör, än vad man redan är på! :)

Tur man kan sjunga när man är ensam, vägrar göra det när någon annan lyssnar. Haha.
Är ingen Idol-stjärna direkt! ;)

Gud vad man känner sig pigg när man sminkat sig.
Synd det händer så sällan bara. Och att ingen märker något iaf. ;)
Nåja, huvudsaken man kan känna sig lite piggare och fräschare så är väl det bra!

"Jag kan inte ens gå utan din luft i mina lungor,
jag kan inte ens stå när du inte ser på..."

Diska och göra sig iordning var det, ja! :P

Hihi.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0