..I need love../Uppdaterad

Vilken tråkig dag.. Eller, tråkig är den väl inte.
Är bara det att jag är så jävulskt trött just nu. Jag som började bli pigg igen, efter jag börjat äta järntabletterna.. men så vände allt på en gång. Typiskt!

Har varit hos Jonna en sväng idag, blev inte så mkt mer än så.
Åkte hem till mamma efter det och käkade lite mat. Potatisgrattäng och kött. Gissa om det var gott?

Börjar bli hungrig nu igen.. Hm. Om man kanske ska ta sig en macka, men det finns ju inget pålägg, så det är inge kul :(

Lär väl ta och diska också, men är som sagt så jävla trött i kroppen och huvudet. MATT, helt enkelt..
Ska försöka göra ett ryck iaf.

Funderar faktiskt på att lägga mig på soffan och somna en stund, då slipper man vara så jävla trött sen..
Bara man får sova i 15-20 minuter så brukar det bli bra ibland. Vill ju vara säker på att jag kommer upp också.
Är inte helt hundra på att jag faktiskt gör det när jag är ensam, och bara ställer klockan.
Finns risk att jag lägger mig igen och somnar om då.
Får nog göra ett försök iaf, så slipper jag känna mig så hängig.

Daniel slutar om 1½ timme ca, kommer hem om ca 2h.

Imorgon blir det kalas med middag hos Daniels föräldrar också, hans mamma har fyllt år.
Jag som hatar sånt där, men lite får man väl offra sig iaf då. Ska försöka ;)

Näe, trött.nu.





**********




Tror ni jag kunde sova eller? Tss, jo tjena! Om det ändå vore så väl. Vilade i 15 min max!
Sen fick jag nog, och gick upp och diskade istället.
Skulle ha tvättat idag egentligen, men glömde bort det totalt när jag kom hem från mamma.
Så får göra det imorgon istället. :)

Jag har hittat min idol!
http://www.youtube.com/watch?v=wplXfUuIrfA&feature=related

Tänk om Rex kunde vara snäll igen, men icke sa nicke.
Han måste verkligen vara skitsur, just för att jag är gravid och konstig?
Även fast han kanske är lite sur över att han tappat svansen också, men tror inte att det bara är det..
Så något lär han ju känna av.
Konstig sak det där. :)
Var ju faktiskt mysigt att ligga med honom på magen o bara mysa under täcket.
Eller, som när vi sov i soffan han och jag, och rådissade Daniel.. hihi :P
Det saknar jag, faktiskt!
Får hoppas han skärper sig någon gång, surmuppen :)


Kommentarer
Postat av: Maja

Gå in på min sida och tipsa om bloggar om riktiga livet om bloggar som går djupare och griper tag, om bloggar som inte bara handlar om mode.

Ta chansen att komma ut ur garderoben.

Dags att hjälpa varandra och bloggvärlden att bli bättre. Kommentera.

2008-02-15 @ 20:50:38
URL: http://missmor.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0