Dagen innan helg.

Snart helg, helt skumt vad tiden går fort nu. Jag som tyckte den gick alldeles för sakta efter v20, men tji fick jag för det. Kanske är lika bra, så man slipper gå runt som en flodko hur länge som helst. Räcker med min onda rygg och mina sammandragningar. (Inte skönt!).

Sista natten för Daniel att jobba inatt också, sen är han ledig. Mys! :)
Imorgon ska vi till Barnmorskan också, lyssna på hjärtljuden och så. Ännu mer mys! Hihi.
Skönt att Daniel kan följa med iaf. Även fast han säkert kommer se ut som en zombie när vi kommer dit, med tanke på att han slutar kl 6 imorgon, och vi ska vara hos Bm 11.30. :P
Han får sova middag när vi är klara där, helt enkelt!

Blev 2 fryspizzor till lunch idag. Funkade lika bra det med, tänker inte ställa mig och göra mat åt mig själv, eftersom att Daniel skulle iväg. Då struntade jag helt enkelt i det, och tog det som fanns hemma redan! :)

Sabina kommer hit snart, eftersom att Robin också jobbar natt, då kan vi lika gärna sitta här och vara sociala med varandra. 2 gravida flodkor som tycker synd om varandra. Haha. =)
Skönt med lite sällskap faktiskt! Då har man något att göra medans karlarna roar sig på jobbet och försöker hålla sig vakna. :)

Hm. Gud. Måste ju fixa försäkring också, vad svårt det blev! Vet inte alls vilken man ska välja, vilken som ens är bäst. Vill inte ha en oförsäkrad bebis, ifall något händer. :/

Nej, dags att göra sig iordning innan Sabina kommer hit. :)

Hejsvejs.





V25                     v26.

Får man ingen hjälp att ta bilderna så får man lov att ta dom själv, därför dom blir så dåliga. ;)

Kommentarer
Postat av: Ingela

Ta och skaffa Trygghansas försäkring du, den som är gratis, hur bra som helst.
Sen när bebisen kommit ut, då får in ett besök från en kille eller tjej från Trygghansa som berättar om hur ni ska göra sen. Enkelt och billigt. :)
Vi har hela familjen försäkrade hos Trygghansa, och det är toppen!

2008-02-08 @ 07:11:08
URL: http://www.blogtown.se/blog.php?id=smarties

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0