..Am I not pretty enough?..

Ny dag, nya tag. Försöka kan man alltid göra iaf, även om det säkerligen inte lär gå så väldigt bra..inte om jag känner mig själv!

Ska till Arbetsförmedlingen idag, på jobbsökargrupp.. Hur kul låter det? Slipper gå dit själv iaf, för Elin ska också dit, trevligt :) Då får man träffa henne också.

Orkar egentligen inte ens uppdatera, så går o gör mig iordning istället.

Hejhej.



***************'



Sådär ja, då var mötet avklarat.. för den här veckan iaf. Ska dit på måndag igen, kl 3.
Haha, Elin skulle varit där nu på fredag egentligen, men vi hamnade i samma grupp istället, så det var ju tur det! :P

Har faktiskt sminkat mig idag, för en gångs skull. Fast är väl ingen som märker det iaf, brukar inte vara det iaf. Känner man sig något ful då eller? När ingen ens lägger märke till en.. Ojoj.

Var tvungen att köpa 2 vaniljsemlor på hemvägen, passade på.. Såg så gott ut. :D

Jaha.. Vad ska man nu göra då, tro? Framförallt, vad ska man äta för något? Hm. Lär väl inte bli så speciellt mkt, inte än iaf. Med tanke på att Daniel ätit matlåda på jobbet. Inget pålägg finns det heller, så man kan äta någon macka :(

Näe, bädda sängen ska jag göra iaf.

Hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0