What's going on..





Har varit väldigt dålig på att uppdatera bloggen, vilket beror på att jag inte har någon dator ännu.
Senare idag får jag den förhoppningsvis, om allt funkar som det ska. :)
Inte helt fel det inte.

Trivs som fisken i vattnet i lägenheten.
Väldigt tomt ibland bara, dock.. Men det är sånt man får ta efter hand.. :)
Det kommer när det kommer.

Möblerade om igår också, så nu ser det mycket bättre ut hemma! Skönt.
Fick låna en ljuskrona av Sandra också, tack hjärtat!
Så nu kan jag tända ljus och mysa i soffan.
Fattas bara en tv i vardagsrummet, som funkar.

Hade tråkigt inatt så jag låg och ställde in alla kanalerna på tvn i sovrummet.
Så nu har jag alla kanaler.. Äntligen! :P

Min kära granne pratade med mig igår. Haha, säger jag bara. :)
Vilken stjärna!
Nåja, huvudsaken folket är trevliga så är jag nöjd. Även om h*n kanske gjort det ena och det andra, men vad gör väl det? :)
Alla måste ha någonstans att bo!

Tack mina vänner för att ni ställer upp! <3

Shoppa loss lär jag göra också. Gardiner, gardinstänger, osv, osv.
Möbler har jag det mesta. Nåja. Man får ta det som det kommer, helt enkelt. :)
Det blir nog bra i slutändan!

Jag älskar dig, min son! <3

Kommentarer
Postat av: Ingela

Åh, shoppa loss, härligt eller hur?

IKEA rocks :D

2008-08-12 @ 20:41:17
URL: http://www.busbebis.se/Blog

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0